اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

صدا و سیمای شبکه سبلان تدارک ویژه‌ای دیده است

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان صدا و سیمای مرکز اردبیل با عنوان شبکه سبلان برنامه‌های ویژه و متنوعی را برای مؤمنان روزه‌دار تدارک دیده است.

صدا و سیمای شبکه سبلان تدارک ویژه‌ای دیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در نشست عصر امروز مسئولان صدا و سیما، معاون صدای مرکز اردبیل در سخنانی اظهار داشت: رادیو سبلان در ایام ماه مبارک رمضان با چهار ویژه برنامه در خدمت هموطنان می‌باشد.

محمد نریمانی تصریح کرد: برنامه افطاری ما با عنوان آیلار سلطانی از ساعت 19 و 50 دقیقه شروع شده و تا اذان مغرب ادامه می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه سحری ما از ساعت سه صبح شروع می‌شود و تا اذان صبح ادامه می‌یابد سپس برنامه قرائت قرآن و ترتیل‌خوانی از صدای مرکز اردبیل پخش می‌شود.

نریمانی از پخش سخنرانی‌های روحانیان و مبلغان استانی خبر داد و اضافه کرد: سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هر روز از صدای مرکز اردبیل پخش می‌شود.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر این برنامه‌های تولیدی، برنامه‌های متنوع تأمینی نیز با حال و هوای معنوی، ارزشی و مذهبی متناسب با ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است که از امروز در حال پخش است.

اما معاون سیمای مرکز سبلان نیز با اشاره به برنامه‌های مختلف شبکه سبلان یادآور شد: برنامه افطاری ما از ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت 45 دقیقه زنده پخش می‌شود که شامل بخش‌های متنوع می‌باشد.

علی پستی گفت: در کنار این برنامه‌ها، برنامه سحری ما نیز به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود که برخلاف سال‌های گذشته این برنامه زنده نبوده و به شکل ضبطی پخش می‌شود.

وی به بخش‌های متنوع این برنامه اعم از حضور کارشناسان، مداحان، قرائت وصیت شهدا و... اشاره کرد و افزود: در سه بخش ترتیل یک جزء قرآن هر روز بعد از اذان صبح، قبل از اذان ظهر و آخر وقت از شبکه سبلان پخش می‌شود.

پستی تصریح کرد: مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم از مصلای اردبیل از ساعت 18 تا 19 پخش مستقیم می‌شود تا علاقمندان بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در بخش سخنرانی نیز در طول روز در سه بخش سخنرانی علما و روحانیان ارزشمند استان از شبکه سبلان پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیمای مرکز سبلان در مورد سریال ماه مبارک رمضان شبکه سبلان نیز اضافه کرد: این سریال با عنوان «راستش را بگو» از ساعت 21 و 40 دقیقه امشب با محوریت خانوادگی پخش می‌شود.

اما علاوه بر بخش‌های صدا و سیما بخش اخبار و اطلاعات شبکه سبلان نیز با تهیه گزارش‌های متنوع در حدود 30 سوژه متفاوت اقدام به تهیه و پخش گزارش‌ها، اخبار و رویدادها می‌کند که سعی شده این گزارش‌ها علاوه بر پخش از شبکه‌های صدا و سیمای سبلان از شبکه‌های ملی و حتی برون مرزی نیز پخش شود.

انتهای پیام/62006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول