اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ناکامی در جذب ستاره‌ها

سایپا هافبک مصدوم استقلال را جذب کرد

تیم فوتبال سایپای البرز که در جذب ستاره‌ها در فصل نقل و انتقالات ناکام مانده است، هافبک مصدوم تیم فوتبال سایپای البرز را جذب کرد.

سایپا هافبک مصدوم استقلال را جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کیانوش رحمتی اکثر دیدارهای دو فصل گذشته استقلال تهران را به دلیل مصدومیت از دست داده است و تنها در فصل 91 – 92، چند دقیقه برای استقلال تهران به میدان رفت.

با این وجود از باشگاه سایپای البرز خبر می‌رسد که مدیریت این باشگاه قراردادی یک ساله با کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال تهران و پاس بسته است.

این خبر هنوز در پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی باشگاه سایپا منتشر و تایید نشده است.

رحمتی به دلیل مصدومیت در لیست مازاد باشگاه استقلال قرار داشت و حتی چندی پیش در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اعلام کرد که هیچ یک از مدیران و اعضای کادر فنی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر حتی یک تماس با او نگرفته‌اند.

هنوز معلوم نیست که سایپای البرز با چه هدفی اقدام به جذب کیانوش رحمتی کرده است، اما خود این بازیکن مدعی است که مصدومیتش به طور کامل رفع شده و انگیزه بسیار زیادی برای به میدان رفتن دارد.

* سایپا جای خالی میلاد غریبی و سعید دقیقی را با یک بازیکن ناشناس خارجی پر کرد

از سوی دیگر باشگاه سایپای البرز اعلام کرده است که با "کاسمین ونسا" مهاجم اهل کشور رومانی به توافق رسیده است.

گفته می‌شود که وی 28 ساله سن دارد و مهمترین کارنامه ورزشی او بازی کردن برای تیم "اتلو گالاتی" رومانی است که کمتر شناختی از وی و تیم سابقش در ایران وجود دارد.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال سایپای البرز در فصل نقل و انتقالات ضمن تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان سابق خود، با میلاد نصرتی، مقداد قباخلو، مهدی ثابتی،‌ بابک حاتمی، محمد جعفر مهدی‌پور، رضا ناصحی و  سجاد مشکل‌پور قرارداد بسته است.

همچنین این تیم در تمدید قرارداد با رحمان احمدی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان، سعید دقیقی و میلاد غریبی بهترین گلزنان خود در فصل گذشته و موفق نبوده و آنها را از دست داده است.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول