اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد خبر داد

افزایش نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری‌ها در ماه مبارک رمضان

فرماندار نظرآباد گفت: در ماه مبارک رمضان نظارت‌های بیشتری بر عملکرد واحدهای صنفی و قیمت‌گذاری‌ها در این شهرستان انجام خواهد شد.

افزایش نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری‌ها در ماه مبارک رمضان

سید ابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برنامه‌ها و آئین‌های مذهبی و معنوی که در این ماه از سوی مردم برگزار می‌شود، جلسات ستاد تنظیم بازار از یک ماه قبل در نظرآباد با جدیت بیشتری برگزار شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در حوزه تامین کالاهای اساسی به ویژه مواد غذایی در این مدت تلاش بسیاری برای ذخیره‌سازی اقلام غذایی پر مصرف و کالاهای مورد نیاز مردم انجام داده و هم‌اکنون تمام نیاز شهرستان نظرآباد تامین شده است.

این مسئول افزود: هم‌اکنون اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین دستگاه‌های مرتبط اقدام به تامین کالاها و اجناسی چون برنج، گوشت سفید و قرمز، حبوبات، قند و شکر، انواع میوه و روغن کرده‌اند و به هر میزانی که مردم و بازار در این مدت نیاز داشته باشد، تامین خواهد شد.

*تشدید برخورد با تخلفات صنفی در نظرآباد

کسائیان در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای کنترل بازار و کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان در نظرآباد انجام شده است؟ گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در جلسات ستاد تنظیم بازار، همین امر بوده و برخوردها با تخلفات صنفی در این شهرستان طی ماه مبارک رمضان تشدید خواهد شد.

وی تاکید کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت ویژه در نظرآباد تامین شده است و مشکلی از این بابت نداریم و واحدهای صنفی نیز باید بر اساس قانون نسبت به عرضه کالاها و اجناس اقدام کنند.

*تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی

کسائیان با بیان اینکه نهادهای نظارتی در طول ماه مبارک رمضان فعالیت بیشتری خواهند داشت، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به ویژه در حوزه قیمت‌گذاری‌ها و افزایش کاذب قیمت‌ها به طور قطع با متخلفان برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در همین راستا تیم‌های بازرسی و نظارتی طی این ماه به صورت روزانه عملکرد واحدهای صنفی را رصد خواهند کرد.

فرماندار نظرآباد اظهار داشت: همچنین مقرر شده است که در این مدت تیم‌های نظارتی در کمترین زمان به شکایات و اعتراضات مردمی رسیدگی کرده و تیم‌های ثابت و سیار نظارتی پس از وصول شکایت از طرف مردم بلافاصله باید بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

کسائیان در پایان از واحدهای صنفی خواست تا در ماه مبارک رمضان توجه بیشتری به قانون داشته باشند و تاکید کرد: خوشبختانه مدیران واحدهای صنفی در نظرآباد همواره همکاری‌های خوبی با دستگاه‌های اجرایی و مسئول داشته‌اند و امیدواریم این همکاری و تعامل در طول ماه رمضان که مردم تقاضای بیشتری برای برخی از اقلام به ویژه مواد غذایی دارند، افزایش یابد.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول