اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان خبر داد

توزیع 170 تن برنج در نمایشگاه ضیافت همدان

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه ضیافت بیش از 170 تن انواع برنج در استان توزیع شده است.

توزیع 170 تن برنج در نمایشگاه ضیافت همدان

حمیدرضا فرسایی‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برای تنظیم بازار اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان در نمایشگاه ضیافت عرضه شده است اظهار کرد: نمایشگاه ضیافت از دوازدهم تیرماه آغاز می‌شود و تا 21 تیرماه ادامه دارد و کالاهای اساسی مانند برنج، مرغ، گوشت قرمز و روغن به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه انواع خرما در نمایشگاه ضیافت 4 هزار و 500 تا 6 هزار تومان است، افزود: گوشت گوسفندی مخلوط کیلویی 26 هزار تومان و گوشت گوسفندی ران و سردست بین 29 تا 31 هزار تومان امروز در نمایشگاه عرضه می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی همدان ادامه داد: برنج هندی توزیعی در نمایشگاه ضیافت کیلویی یک‌هزار و 650 تومان، برنج تایلندی یک‌هزار و 850 تومان و برنج آمریکایی کیلویی 2 هزار و 250 تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه پنیر آویسا 400 گرمی امروز در نمایشگاه با قیمت 2 هزار و 900 تومان بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود، اظهار کرد: شیر بطری 2 هزار و 150 تومان، خامه یک‌هزار و 500 تومان و ماست بین یک هزار و 500 تا یک‌هزار و 800 تومان عرضه شده است.

فرسایی‌وحید در ادامه با بیان اینکه کره 100 گرمی و 50 گرمی بین یک هزار تا 2 هزار تومان عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: کره در بازار به اندازه لازم موجود است و مشکلی در تأمین کره و دیگر اقلام اساسی مورد نیاز مردم نداریم.

وی اضافه کرد: در حال شکر 900 گرمی در نمایشگاه به قیمت یک هزار و 550 تومان عرضه می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با اشاره به اینکه بخش عظیمی از نمایشگاه ضیافت تخصصی است، گفت: بخش تخصصی زیر نظر خود نمایشگاه است که به عنوان کارفرما یک‌سری از غرفه‌ها را به غرفه‌داران اجاره داده و بخش دیگری که زیرمجموعه اصناف و اداره بازرگانی است بیشتر کالاهای اساسی را توزیع می‌کند.

وی ادامه داد: قیمت کالاهای اساسی عرضه شده در نمایشگاه به طور میانگین 20 درصد نسبت به بازار بیرون ارزان‌تر به مشتریان عرضه می‌شود.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه مردم از کالاهای عرضه شده در نمایشگاه به علت قیمت و کیفیت مناسب رضایت دارند، تصریح کرد: روزانه 30 تن برنج در نمایشگاه توزیع می‌شود و در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه بیش از 170 تن برنج را در نمایشگاه توزیع کردیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجمع امور صنفی همواره آماده اطلاع‌رسانی صحیح و واقعی به مردم از طریق رسانه‌ها است، گفت: از صدا و سیما می‌خواهیم که نمایشگاه را در چند روز باقی‌مانده پوشش بیشتری بدهند.  

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی در طول ایام برگزاری نمایشگاه بر نحوه عملکرد غرفه‌داران نظارت خوبی را اعمال کردند.

انتهای پیام/89019/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول