اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

توجه به فرزندان شاهد موجب پیشرفت دانشگاه‌ها می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید گیلان دفاتر ستادهای شاهد در دانشگاه‌ها را با هدف خدمات‌رسانی به فرزندان شهدا دانست و گفت: توجه به فرزندان شاهد در پیشرفت دانشگاه‌ها تاثیرگذار است.

توجه به فرزندان شاهد موجب پیشرفت دانشگاه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان توجه به فرزندان شاهد را در پیشرفت دانشگاه‌ها موثر دانست.

وی با اشاره به شکل‌گیری مدارس شاهد در کشور اذعان کرد: دفاتر ستادهای شاهد نیز با هدف خدمات‌رسانی به فرزندان شهدا در دانشگاه‌ها نیز شکل گرفته است.

این مسئول فرزندان شاهد را امانتی در دست جامعه خواند و افزود: خدمتگزاری به این بازماندگان یک ارزش است.

کتاب خاطرات استاد شهید شهریاری منتشر می‌شود

رئیس بسیج اساتید گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: کتمان کردن فلسفه ایثار و شهادت یکی از توطئه‌های دشمنان جهان اسلام است.

حسن حبیبی با بیان اینکه نشان دادن گسست بین جوانان امروز و جوانان ابتدای انقلاب یکی از شیوه‌های جنگ نرم دشمن است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری دفاع همچنان ادامه دارد و ما امنیت و تمامیت ارضی کشور خود را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جنگ را در پیش گرفته است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهر سکوتی بر هیاهوی رسانه‌های غربی بود.

این مسئول افزود: با وجود بزرگنمایی دشمن در مشکلات اقتصادی و دعوت مردم به عدم حضور در انتخابات مردم با پیروی از آرمان‌های امام (ره) رئیس جمهور منتخب خود را برگزیدند.

وی با زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: در این زمینه باید در حوزه تئاتر و فیلم‌های کوتاه اقدام‌های بیشتری صورت گیرد.

حبیبی از انتشار کتاب مستند استاد شهید شهریاری با همکاری سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموعه این خاطرات از زبان همسر شهید شهریاری جمع‌آوری می‌شود.

محمد مدرس‌نیا مدیر سابق ستاد شاهد واحد رشت تودیع و جانعلی امیرنیان به مدت یک سال با حکم رئیس دانشگاه آزاد واحد رشت معرفی شد.

انتهای پیام/84002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول