اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان ایران خبر داد

اعلام اسامی اردونشینان تیم ملی تنیس بانوان هفته آینده

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان بزرگسالان گفت: اسامی اردونشینان و افراد دعوت شده به تیم ملی تنیس بانوان بزرگسال کشورمان هفته آینده اعلام می‌شود.

اعلام اسامی اردونشینان تیم ملی تنیس بانوان هفته آینده

پروانه خیل‌تاش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: قصد داشتیم نخستین اردوی تیم ملی تنیس بانوان بزرگسالان کشور را در مازندران و مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار کنیم.

وی افزود: هنوز در این مورد با فدراسیون مذاکره نکرده‌ایم.

خیل‌تاش از برگزاری جلسه‌ای در امروز یا فردا با رئیس فدراسیون تنیس خبر داد و گفت: در آن جلسه در مورد اردوی تیم ملی تنیس بانوان تصمیم‌گیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی تنیس بانوان بزرگسالان تصریح کرد: شش نفر را برای دعوت به اردوی تیم ملی تنیس بانوان در نظر داریم که اسامی آنها پس از جلسه با فدراسیون احتمالا هفته آینده نهایی و اعلام می‌شود.

وی درباره عدم پاسخ مثبت مسئولان ورزشی و تنیس مازندران به فعالیتش در این استان خبر داد، گفت: بیش از دو ماه است که علاقه خود را برای آموزش و فعالیت در رشته ورزشی تنیس در استان مازندران اعلام کردم که تاکنون هیچ یک از مسئولان ورزشی استان در این رابطه پاسخی به من ندادند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول