اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم خبر داد

افزایش 7 درصدی مصرف برق در قم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از افزایش هفت درصدی مصرف برق در قم در خرداد ماه خبر داد.

افزایش 7 درصدی مصرف برق در قم

سید مرتضی نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش میزان مصرف برق در استان قم بیان کرد: در خرداد امسال میزان مصرف برق در استان قم به 509.88 مگاوات رسید و نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش مصرف برق در قم هستیم.

وی میزان مصرف برق در استان قم طی خرداد سال گذشته را 476.57 مگاوات دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به میزان مصرف صورت گرفته، خرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مصرف برق در استان قم هفت درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با رد هرگونه قطعی برق در این شهر بیان کرد: برخی خاموشی‌های مقطعی و کوتاه مدت به دلیل نقص سیستم‌های فنی است.

شایان ذکر است با تصویب محاسبه نرخ برق قم در جلسه هیئت دولت از این پس در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور نرخ برق در قم ارزان‌تر از گذشته محاسبه می‌شود.

در گذشته بر اساس ابلاغ وزارت نیرو نرخ برق قم بر اساس منطقه چهار گرمسیری محاسبه می‌شد و تعرفه برق در منطقه چهار گرمسیری از صفر تا 100 کیلووات ساعت در ماه 240 ریال

محاسبه می‌شد ولی از این پس نرخ برق در قم بر اساس منطقه سه گرمسیری محاسبه شده و نرخ برق در منطقه سه گرمسیری به میزان مصرف صفر تا 1000 کیلووات ساعت در ماه 250 ریال است.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول