اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی صدا و سیمای خراسان شمالی

مسابقه بزرگ قرآنی ماه رمضان در خراسان شمالی برگزار می‌شود

دبیر شورای فرهنگی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: هم زمان با ماه مبارک رمضان صدا و سیمای مرکز این استان مسابقه بزرگ قرآنی را برگزار می‌کند.

مسابقه بزرگ قرآنی ماه رمضان در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، محسن زاهداحمدی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ توجه به مفاهیم قرآنی و بهره‌برداری از مفاهیم آیات قرآن مسابقه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه قرآنی شامل 30 سوال است که در هر روز ماه مبارک رمضان  یک سوال برای مخاطبان شبکه اترک و هم استانی‌ها پخش خواهد شد.

زاهداحمدی تصریح کرد: سوالات این مسابقه قرآنی با موضوع سبک زندگی، خانواده و اعجاز علمی قرآن از سوره‌های قرآن کریم طراحی شده است.

وی گفت: سوالات مسابقه در سایت صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به آدرس  www.bojnourd.irib.ir قرار گرفته و  با هماهنگی به عمل آمده  سوالات مسابقه به صورت روزانه  در روزنامه‌های اتفاقیه و خراسان شمالی و همچنین به صورت هفتگی در هفته نامه‌های نسیم و ارمغان  به چاپ خواهد رسید.

دبیر شورای فرهنگی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در خصوص نحوه شرکت علاقه‌مندان در مسابقه گفت:  هم استانی‌ها با پاسخ دادن سوالات به صورت روزانه در پایان ماه مبارک رمضان پاسخنامه مسابقه را که در نشریات استان چاپ خواهد شد به آدرس بجنورد، صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، واحد روابط عمومی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در پایان ماه مبارک رمضان از بین شرکت کنندگانی که به حداقل 25 سوال پاسخ صحیح داده باشند 114 نفر به قید قرعه انتخاب و در مراسمی هدایای نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/63001/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول