اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لردگان خبر داد

پرداخت 147 فقره تسهیلات کار گشایی به نیازمندان لردگان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان لردگان از پرداخت 147 فقره تسهیلات کار گشایی در سه ماهه نخست امسال به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 147 فقره تسهیلات کار گشایی به نیازمندان لردگان

محمدحسین زیلابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال 147 فقره تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اعطا شد.

وی افزود: مردم خیر این شهرستان نیز در سه ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد ریال به صوت نقدی برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا کردند.

زیلابی ادامه داد: از این کمک‌ها 66 میلیون و 345 هزار ریال به صورت نقدی و 964 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان لردگان اضافه کرد: مردم خیر این شهرستان در این مدت 240 میلیون ریال هم کمک غیر نقدی برای نیازمندان پرداخت کرده‌اند.

زیلابی از جذب 4 میلیارد ریال مشارکت مردمی در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: کمیته امداد این شهرستان موفق به جذب 4 میلیارد و 326 میلیون ریال مشارکت‌های مردمی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این مبلغ شامل کمک‌های نقدی، کالایی و صدقات جمع آوری شده است که در سه ماه نخست امسال دریافت شده است.

انتهای پیام/68001/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول