اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌«کبه» به ایران بازگشت

ناظمی: دیدارهای دوستانه به هماهنگی تاکتیکی داماش کمک می‌کند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دیدارهای دوستانه به هماهنگی تاکتیکی تیم داماش کمک می‌کند.

ناظمی: دیدارهای دوستانه به هماهنگی تاکتیکی داماش کمک می‌کند

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت فعلی تیم داماش اظهار کرد: از 22 خرداد تمرینات خود را آغاز کرده و در این مدت اخیر آنها را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه روزانه دو جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته‌ایم، اذعان کرد: طبق برنامه در نظر گرفته شده  پیش رفته‌ایم و در مجموع از روند آماده‌سازی تیم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان درباره برگزاری اردوی این تیم در تهران اذعان کرد: با پایان یافتن تمرینات بدنسازی و برای هماهنگی بیشتر تاکتیکی به تهران سفر کردیم تا تمرینات خود را در تهران دنبال کنیم.

وی ادامه داد: تا جمعه در تهران می‌مانیم و در این مدت دو بازی دوستانه انجام می‌دهیم.

ناظمی به حریفان تدارکاتی داماش در تهران اشاره کرد و یادآور شد: قرار است دو بازی دوستانه با تیم‌های فوتبال استقلال صنعتی خوزستان و شهرداری یاسوج برگزار کنیم تا بازیکنان در این بازی‌ها محک جدی بخورند.

وی اضافه کرد: در این بازی‌های دوستانه نقاط قوت و ضعف خود را بیشتر می‌شناسیم و در واقع این بازی‌های تدارکاتی به هماهنگی تاکتیکی ما کمک می‌کند.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه در چند روز اخیر بازیکن جدیدی جذب داماش نشده است، تصریح کرد: حبیب دهقانی و جهانگیر عسگری بازیکنان بزرگسالی بوده‌اند که به ما اضافه شده‌اند و با وضعیت موجود، امسال باید از نفرات جوان‌تر خود بیشتر بهره ببریم و به آنها میدان بدهیم.

وی به وضعیت «کبه» مهاجم خارجی داماش اشاره کرد و متذکر شد: «کبه» به ایران بازگشته و اکنون در تهران است و به تمرینات ما ملحق می‌شود.

انتهای پیام/84001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول