اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌‌شرقی مطرح کرد

میانگین بارش 92 میلیمتر نزولات آسمانی در آذربایجان‌شرقی/ کلیبر رکودار بارش‌های بهاری

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال میانگین بارش‌های ثبت شده در آذربایجان‌شرقی 92 میلیمتر بوده است.

میانگین بارش 92 میلیمتر نزولات آسمانی در آذربایجان‌شرقی/ کلیبر رکودار بارش‌های بهاری

شاهرخ حسنعلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این رقم در دوره آماری بلند مدت مشابه 109.7 میلیمتر گزارش شده که نشان از کاهش 17.2 درصدی بارندگی‌ها در سه ماهه نخست امسال دارد.

وی میزان بارندگی در مرکز استان در این مدت را 87.7 میلیمتر اعلام کرد و افزود: این رقم در دوره آماری بلند مدت 99.1 میلیمتر گزارش شده که از کاهش 11.5 درصدی بارندگی‌ها در سه ماهه منتهی به آخر خرداد در تبریز حکایت دارد.

حسنعلی‌زاده بیشترین بارش را در سه ماهه نخست امسال مربوط به شهرستان کلیبر دانست و افزود: از اول فروردین لغایت آخر خرداد ماه سال 92 بیشترین بارندگی از شهرستان کلیبر به مقدار 220.2 میلیمتر گزارش شده است.

این مقام مسئول در حوزه هواشناسی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: کمترین میزان بارش در سه ماهه نخست امسال نیز با 44.4 میلیمتر در شهرستان مراغه ثبت شده است.

انتهای پیام/60002/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول