اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه وزارت نفت خبر داد

احداث بزرگترین مرکز تفریحی - رفاهی صنعت نفت در عسلویه

نماینده اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه وزارت نفت از احداث بزرگترین مرکز تفریحی - رفاهی صنعت نفت در عسلویه خبر داد.

احداث بزرگترین مرکز تفریحی - رفاهی صنعت نفت در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد بزمی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از اهمیت بسیار بالایی در صنعت نفت برخوردار است.

وی افزود: ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان این منطقه اهمیتی بسیار زیاد دارد.

نماینده اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه وزارت نفت ضمن تأکید بر هدفمند شدن تمام تصمیمات حوزه شرکت‌های تابعه صنعت نفت در منطقه بیان داشت: باید از امکانات موجود برای رفاه کارکنان استفاده کنیم.

بزمی از احداث بزرگترین مرکز تفریحی - رفاهی صنعت نفت در منطقه ویژه پارس خبر داد و یادآور شد: جاذبه‌های گردشگری فروانی در این منطقه وجود دارد و با ایجاد بزرگترین مرکز تفریحی، رفاهی صنعت نفت در ناحیه پرک منطقه ویژه پارس علاوه بر کسب رضایت کارکنان  رشد و توسعه اقتصادی در منطقه نیز به دنبال خواهد داشت.

محمد دشتی‌زاده نماینده معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت نیز در این جسله تاکید کرد: توجه به منابع انسانی رابطه‌ای مستقیم با پیشرفت اقتصادی در تمامی عرصه‌ها دارد و با تاکید مقام عالی وزارت و معاون توسعه منابع انسانی از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق بخشیدن به این مهم که یکی از پیش‌نیازهای پیشرفت است، بهره خواهیم برد.

مهدی یوسفی، نماینده شرکت نفت و گاز پارس و علی اسلامی معاون اداره کل توسعه سلامت، ورزش و رفاه نیز ضمن تقدیر از تلاش‌ها و مجموعه اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس در راستای ارایه خدمات رفاهی فرهنگی به کارکنان صنعت نفت از احداث مجموعه بزرگ فرهنگی- رفاهی پرک استقبال کردند.

انتهای پیام/2451/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول