اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه سال جاری رخ داد

آموزش 1373 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر از آموزش یک‌هزار و 373 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

آموزش 1373 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید اکبر حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئولان و نمایندگان شهرستان ملایر به فعالیت‌های مراکز فنی‌ و حرفه‌ای ملایر اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌ها در مراکز ملایر شامل مرکز برادران، مرکز سیار شهری، مرکز سیار روستایی، در جوار دانشگاه‌ها، زندان، پادگان، اصناف، استادشاگردی و مرکز خواهران بوده است.

وی از آموزش یک‌هزار و 373 نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ملایر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از این تعدد یک هزار 9 نفر زن و 364 نفر مرد بوده‌اند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر با بیان اینکه هم اکنون 24 آموزشگاه آزاد زیر نظر فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر فعالیت دارند، ابراز داشت: در این زمینه نیز تعداد آموزش‌های این مراکز در سه ماهه نخست امسال 301 هزار و 608 نفرساعت آموزش بوده است.

حسینی یادآور شد: از این رقم 241 هزار و 666 نفرساعت آموزش مربوط به زنان و 59 هزار و 942 نفرساعت مربوط به مردان بوده است.

وی تعداد آموزش‌دیدگان در مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای ملایر در سال گذشته را نیز سه هزار و 176 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد دو هزار و 414 نفر زن و 762 نفر نیز مرد بوده‌اند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر در ادامه تصریح کرد: در سال 91 چهار هزار و 84 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز دولتی استفاده کرده‌اند که این رقم 708 هزار و 360 نفرساعت آموزش بوده است.

وی با اشاره به اینکه واحد مشاوره فنی و حرفه‌ای نیز در مراکز فنی و حرفه‌ای سال گذشته در مرکز آموزش برادران به 205 نفر مشاوره داده است، بیان داشت: 370 نفر از زنان نیز در واحد مشاوره مرکز خواهران از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده‌اند.

حسینی گفت: اشتغال‌یافتگان از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سال گذشته را 45 درصد مردان و 60 درصد را زنان تشکیل دادند.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول