اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش‌ها به انفجار بئرالعبد

تمام سلام: انفجار بیروت جنایتی پلید برای بی‌ثباتی در لبنان بود

مأمور تشکیل کابینه لبنان انفجار تروریستی در ضاحیه بیروت را جنایتی پلید برای بی‌ثباتی در لبنان دانست و از مردم خواست تا بالاترین درجه هوشیاری و همبستگی ملی را داشته باشند.

تمام سلام: انفجار بیروت جنایتی پلید برای بی‌ثباتی در لبنان بود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، تمام سلام مأمور تشکیل کابینه جدید لبنان انفجار تروریستی در ضاحیه جنوبی بیروت را جنایتی پلید برای ایجاد ناامنی و عدم ثبات در لبنان دانست و از مردم خواست تا بالاترین درجه هوشیاری و همبستگی ملی را داشته باشند تا عرصه را از کسانی که به دنبال بازی با امنیت لبنان هستند، بگیرند.

وی این اقدام تروریستی را حلقه‌ای از توطئه‌های شرورانه برای بی ثباتی و ناامنی در لبنان و تلاش برای ایجاد فتنه در میان لبنانی‌ها دانست و تاکید کرد که لطف الهی شامل حال اهالی ضاحیه جنوبی بیروت بود و آنها را از مصیبتی بزرگ نگه داشت.

وی با ابراز ناراحتی از زخمی شدن دهها نفر در این حمله تروریستی آرزوی شفای عاجل برای آنها کرد.

سلام تاکید کرد که وظیفه تمامی مقامات سیاسی در این مرحله حساس از کشور انجام مسئولیت های سیاسی برای گرفتن فرصت از دست دشمنان کشور است تا عرصه داخلی را از نفوذهای امنیتی مصون بدارند و موسسات قانونی را در عمل به نقش‌های کامل خود در رهبری کشور تقویت نمایند.

سلام خواستار حمایت از موسسات امنیتی لبنان شده و ابراز امیدواری کرد که این موسسات نیز سریعا توطئه‌چینان این اقدامات شنیع تروریستی و عاملان آن را شناسایی و محاکمه کنند.

صبح امروز انفجاری تروریستی در نزدیکی یک مرکز فرهنگی منطقه بئر العبد در حومه بیروت به وقوع پیوست که خسارت‌های مادی زیادی به بار آورد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که 53 نفر در انفجار بئرالعبد زخمی شدند که 41 نفر از آنها بیمارستان را ترک کرده و 12 نفر دیگر در حال مداوا می‌باشند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول