اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نجیب میقاتی: دست‌های کینه و ترور درصدد انفجار اوضاع در لبنان است

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان انفجار تروریستی ضاحیه بیروت را محکوم و بر ضرورت تسریع در تفاهم سیاسی برای خروج از بحران کنونی تاکید کرد.

نجیب میقاتی: دست‌های کینه و ترور درصدد انفجار اوضاع در لبنان است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل  از العهد، نجیب میقاتی نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان وقوع انفجار در منطقه بئر العبد در ضاحیه بیروت را محکوم کرد و گفت: بار دیگر دست فریب بازی با امنیت لبنان و لبنانی‌ها را آغاز کرده و این بار یک منطقه عزیز لبنانی را هدف قرار داد.

وی تاکید کرد که این انفجار گوشه‌هایی از تاریخ تاریک لبنان را به اذهان آورد که لبنانی‌ها تصور می‌کردند، به سر آمده و دیگر به لبنان باز نخواهد گشت.

میقاتی ادامه داد: این انفجار اگر نشان از چیزی باشد، نشان از آن دارد که دست کینه و ترور و جنایت در ادامه توطئه انفجار اوضاع در لبنان پیش می‌رود و هیچ تفاوتی بین مناطق مختلف لبنان قائل نیست.

وی ادامه داد: این اتفاق برای لبنانی‌ها حتمی می‌کند که در نشست برای خروج از بحران سیاسی و امنیتی در کشور تسریع کنند و از تمامی چیزهای کوچک بگذرند تا به تفاهمی برسند که با تلاش و از خود گذشتگی و عقب نشینی از شرایط گروه های سیاسی ضامن خروج لبنان از بحران کنونی باشد.

ساعتی پیش انفجاری در نزدیکی یک مرکز فرهنگی منطقه بئر العبد در حومه بیروت به وقوع پیوست که 38نفر زخمی شدند و خسارت‌های مادی زیادی به بار آورده است.

 

مروان شربل وزیر کشور لبنان نیز این انفجار را اقدامی جنایت آمیز خواند و نابودی کشور و فتنه انگیزی طائفه‌ای را از اهداف طراحان این انفجار دانست.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول