اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان:

حضور 2 تیم در لیگ برتر امسال/ فوتبال خوزستان دغدغه‌ای ندارد

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امسال خوزستان با دو تیم در لیگ بر‌تر فوتبال حضور دارد و در فوتبال استان هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد.

حضور 2 تیم در لیگ برتر امسال/ فوتبال خوزستان دغدغه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمیدرضا گرشاسبی در جلسه اتاق فکر ورزش که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: امروز در جشنواره جوان بر‌تر «حضرت علی اکبر (ع)»، از 20 جوان بر‌تر حوزه ورزش در 16 محور و 32 تشکل مردم نهاد که در همه زمینه‌ها به جوانان کمک می‌کنند تجلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 162 تیم در رشته‌های ورزشی مختلف در لیگ بر‌تر داشتیم تصریح کرد: این تیم‌ها بیشتر تحت حمایت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری و پتروشیمی هستند و شرکت‌های دیگر تیم‌ها را‌‌ رها کرده‌اند و توجهی به ورزش استان ندارند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: 41 تیم ورزشی استان به دلیل تنگناهای مالی قادر به تیمداری نبودند و ما توانستیم با زحمت فراوان تنها هشت تیم را حفظ کنیم.

وی گفت: متاسفانه شرکت‌ها و ارگان‌هایی استان با وجود تقسیماتی که بین آن‌ها برای حمایت از تیم‌ها انجام شد ترتیب اثر ندادند.

وی با بیان اینکه امسال با دو تیم در لیگ بر‌تر فوتبال حضور داریم و در فوتبال خوزستان دغدغه‌ای وجود ندارد پیشنهاد داد: قبل از آغاز لیگ بر‌تر یک نشست مشترک بین تیم استقلال و فولاد برگزار شود تا بین آن‌ها تعادلی برقرار شود و دست به دست هم دهند تا بتوانند در مقابل تیم‌های دیگر رقابت کنند.

انتهای پیام/72011/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول