اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فاوا یزد:

مناطق شهرداری یزد برای بهینه‌سازی فرآیندهای پاسخگویی آماده می‌شوند

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: مناطق سه‌گانه شهرداری یزد و ناحیه تاریخی برای بهینه‌سازی فرآیندهای پاسخگویی آماده می‌شوند.

مناطق شهرداری یزد برای بهینه‌سازی فرآیندهای پاسخگویی آماده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، مهدی فعالی در حاشیه کلاس‌های آموزشی ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری یزد اظهار داشت: با راه‌اندازی نسخه جدید سیستم جامع شهرسازی و نوسازی در مناطق شهرداری یزد، استقرار پیشخوان الکترونیک نیز اجرایی خواهد شد و فرآیندهای پاسخگویی به همشهریان به صورت بهینه در خواهد آمد.

وی هدف از اجرای این پروژه را حضور حداقل عناصر انسانی در شهرداری‌های مناطق عنوان کرد و افزود: فرآیندهایی مثل نوسازی، درآمد، اصناف، طرح تفصیلی، تعیین و تشخیص تخلفات ساختمانی و کنترل نقشه به صورت خودکار توسط نرم افزارهای رایانه‌ای انجام خواهد شد.

فعالی عنوان کرد: نرم‌افزار مذکور قابلیت انجام انواع محاسبات را پس از مشخص شدن مکان ملک توسط شهروند بر روی نقشه بر حسب موقعیت دارد.

فعالی ادامه داد: استفاده از این نرم افزار، فعالیت‌های مساحی کردن نقشه‌های معماری و محاسباتی، شناسایی و استخراج کاربری‌ها از نقشه‌ها، تطبیق نقشه‌ها با ضوابط ساخت و ساز در شهرداری، شناسایی مغایرت‌های موجود در نقشه‌ها با ضوابط ساخت و ساز در شهرداری، شناسایی مغایرت‌های موجود در نقشه‌های معماری با ضوابط ملاک عمل را در شهرداری دچار یک تحول بنیادین خواهد کرد.

به گزارش فارس، تاکنون بانک اطلاعاتی سیستم جامع شهرسازی و نوسازی به نسخه جدید تغییر پیدا کرده و کلاس‌های آموزشی آشنایی با این سیستم برای کارکنان شهرداری یزد در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/2464/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول