اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استعفای جمعی در حزب مصر قوی پس از خروج ابوالفتوح از «نقشه راه»

منابع مصری گزارش دادند پس از خروج «عبدالمنعم ابوالفتوح» رئیس حزب مصر قوی از «نقشه راه»، تعدادی از اعضای این حزب استعفا کردند.

استعفای جمعی در حزب مصر قوی پس از خروج ابوالفتوح از «نقشه راه»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از الوطن، «شیماء الجوهری» یکی از اعضای مستعفی حزب مصر قوی در الدقهلیه اعلام کرد که حدود 25 عضو به اضافه دبیران کمیته‌ها در اعتراض به خروج ابوالفتوح از گفت‌وگو درباره نقشه راه با «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت و گروه‌های مختلف، از این حزب استعفا کردند.

وی که در گفت‌وگوی تلفنی در برنامه «الحدث المصری»، سخن می‌گفت، افزود: حزب مصر قوی موضع خود در قبال حوادث گارد ریاست جمهوری را بدون انتظار برای شنیدن مواضع دیگران، اتخاذ کرد.

وی اظهار داشت که یک عضو این حزب در جریان درگیری‌های هفته گذشته با اخوان‌المسلمین زخمی شد اما حزب این موضع را اتخاذ نکرد و خشونت هواداران مرسی را محکوم نکرد.

این در حالی است که «محمد الشهاوی» از رهبران حزب مصر قوی گفت که اطلاعی از استعفاهای جمعی داخل حزب ندارد.

ابوالفتوح دیروز به دنبال تیراندازی نیروهای ارتش به سمت هواداران مرسی که در مقابل گارد ریاست جمهوری تحصن کرده‌ بودند و کشته شدن 51 نفر در این حمله، از «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر خواست تا از سمت خود استعفا کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول