اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

مسئول نظامی مصری در گفت‌وگو با فارس:

مصر به سوریه دیگری تبدیل نخواهد شد

مسئول نظامی مصری با اشاره به تحولات اخیر مصر گفت: مصر به سوریه دیگری تبدیل نخواهد شد زیرا در صورتی که نیروهای مسلح با قاطعیت با قانون شکنان برخورد کنند در طول چند ساعت می‌توانند زمام امور را در دست بگیرند.

مصر به سوریه دیگری تبدیل نخواهد شد

«احمد رجایی» موسس لشکر 777 نیروهای مسلح مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره تاکید کرد که با توجه به بی‌ثباتی اوضاع کنونی باید هرچه زودتر اقدامات قاطعانه‌ای علیه کسانی که امنیت کشور را تهدید می‌کنند اتخاذ شده و بلافاصله قانون منع رفت و آمد و وضعیت فوق العاده اعلام شود.

وی تصریح کرد: اجرای قانون منع رفت و آمد در اماکنی که گروههای تروریستی حضور داشته و با نیروهای مسلح درگیر شده‌اند ضروری‌تر است به گونه‌ای که باید تصمیمات قاطعانه‌ای برای مقابله با این وضعیت اتخاذ شده و به اجرا درآید.

نیروهای مسلح ظرف چند ساعت زمام امور را در دست می‌گیرند

رجایی اظهار داشت: هر اتفاقی بیفتد مصر به سوریه دیگری تبدیل نخواهد شد زیرا در صورتی که نیروهای مسلح با قاطعیت با قانون شکنان برخورد کنند در طول چند ساعت می‌توانند زمام امور را در دست بگیرند به ویژه اینکه آنان قادر هستند کنترل امور را در سراسر کشور در اختیار بگیرند.

این مسئول نظامی مصری، پلیس و ارتش این کشور را به اقدام فوری در قبال قانون شکنان فراخوانده و از تظاهرات کنندگان حامی ارتش خواست میدان‌ها را ترک کنند تا نیروهای امنیتی بتوانند با تروریست ها برخورد کنند.

رجایی همچنین بر لزوم اتخاذ اقدامات سیاسی از جمله تشکیل دولت جدید و اعلام زمان دوره انتقالی کنونی تاکید کرد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول