اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تحصیلی آینده صورت می‌گیرد

اجرای طرح دادرس در 1500 مدرسه راهنمایی اصفهان

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود که از ابتدای سال تحصیلی آینده طرح دادرس در یک‌هزار و 500 مدرسه راهنمایی موجود در سطح استان اجرا شود.

اجرای طرح دادرس در 1500 مدرسه راهنمایی اصفهان

سعید باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در ابعاد مختلف یکی از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش تلقی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این موضوع هر ساله برنامه‌های مختلفی به منظور ارتقای سطح کیفی سلامت دانش‌آموزان در مدارس اجرا می‌شود.

وی به یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در راستای ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: طرح دادرس یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها محسوب می‌شود که دستور‌العمل این طرح در اواخر سال گذشته با توافق و همکاری با جمعیت هلال احمر در استان اصفهان تهیه شده است.

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته طرح دادرس یک طرح کشوری محسوب می‌شود، تصریح کرد: این طرح از ابتدای امسال در مدارس راهنمایی موجود در سطح شهر اصفهان اجرا شده است.

وی با اشاره به تعداد مدارسی که زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: از ابتدا تا خرداد ماه امسال حدود 250 مدرسه در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان زیر پوشش طرح دادرس قرار گرفتند.

باقری با اشاره به اجرای طرح دادرس در سال تحصیلی آتی در استان اصفهان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که از ابتدای سال تحصیلی آینده طرح دادرس در یک‌هزار و 500 مدرسه راهنمایی موجود در سطح استان اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین از ابتدای امسال حدود 500 نفر از مربیان آموزش‌های لازم را در راستای طرح دادرس دریافت کرده‌اند و پس از دریافت این آموزش‌ها نسبت به ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان اقدامات لازم را انجام داده‌اند، افزود: دوره‌های آموزشی مربیان در راستای اجرای طرح دادرس 40 ساعته بوده است.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول