اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر صنعت و تجارت در یاسوج صورت گرفت

راه‌اندازی کارخانه بزرگ آب معدنی / تولید سرم در فاز دوم

با حضور معاون وزیر صنعت و معدن، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کارخانه بزرگ آب معدنی «ته تی تاک دنا» راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کارخانه بزرگ آب معدنی / تولید سرم در فاز دوم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور حمید اشتری معاون توسعه منابع انسانی وزارت صنعت و معدن و تجارت و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در این وزارتخانه، کارخانه بزرگ آب معدنی «ته تی تاک دنا» راه‌اندازی شد.

به گزارش فارس از یاسوج، سرمایه‌گذار این طرح خانمی ایرانی تبعه سوئیس است که هم اکنون در آن کشور سکونت دارد و در بسیاری از مناطق محروم کشور برای خدمت به این قشر محروم و مستضعف در بخش‌های گوناگون سرمایه‌گذاری کرده است.

این واحد تولیدی که از سال 89 کارهای مقدماتی آن بدون اخذ هرگونه تسهیلاتی صورت گرفته در چندین فاز به بهره‌برداری می‌رسد که در این مراسم فاز نخست آن راه‌اندازی شد.

سرمایه‌گذار شرکت تهیه و تولید و بسته‌بندی آب معدنی که در فاز دوم آن تولید سرم را نیز به دنبال خواهد داشت خانم صبا منوچهری، ایرانی مقیم کشور سوئیس است که مدیرعامل آن سعید علی‌زاده وکیلی است و ظرفیت طرح نیز 10 هزار متر مکعب در سال خواهد بود.

حجم سرمایه‌گذاری ارزی این طرح 420 هزار دلار و سرمایه ریالی آن 70 میلیارد ریال است.

این کارخانه در فاز نخست میزان اشتغال‌زایی 50 نفره را خواهد داشت که در فازهای بعدی بر این تعداد اشتغال‌زایی افزوده می‌شود.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول