اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران:

5 هزار دهیاری جدید در مازندران تاسیس می‌شود

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: تا پایان دولت دهم، 5 هزار دهیاری جدید در مازندران تاسیس می‌شود.

5 هزار دهیاری جدید در مازندران تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در سوادکوه، رضا آزادی‌کناری صبح امروز در بازدید از روستاهای دهستان راستوپی بخش مرکزی سوادکوه از صدور مجوز جدید برای روستاهای بالای 30 خانوار خبر داد و گفت: تا پایان دولت دهم دهیاری‌های مازندران از 18 هزار به 23 هزار دهیاری افزایش خواهد یافت.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران از بهره‌برداری 60 پروژه در روستاهای عباس‌آباد، ساری بابل نکا، بهشهر و سوادکوه خبر داد و افزود: 35 میلیارد ریال برای 60 پروژه روستاهای مازندران به مناسبت 14 تیر ماه روز دهیاری‌ها هزینه شده است.

وی افزود: هزینه 35 میلیارد ریالی روز دهیاری‌های در مازندران برای ساخت ساختمان دهیاری، غسالخانه‌ها و ساماندهی مزار شهدا هزینه شده است.

آزادی به هزینه 600 میلیون ریالی امور روستایی استانداری مازندران و اهالی و دهیاری‌های دهستان راستوپی در تیر ماه امسال خبر داد و یادآوری کرد: منبع آب و پارک روستایی در روستای ورسک، غسالخانه روستای پیت سرا، بازسازی و مرمت مزار شهدای روستای سیمت و بهره‌برداری از دو سوئیت روستای ارفع‌ده مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها برای ایجاد درآمد و رفع محرومیت تلاش کنند، خاطرنشان کرد: دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها برای خودکفایی و درآمدزایی در روستاها فرصت‌های جدید ایجاد کنند.

انتهای پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول