اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی خبر داد

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت انرژی در سازمان منطقه ویژه پارس

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از برگزاری سمینار آموزشی مدیریت انرژی در سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد.

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت انرژی در سازمان منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید بحرانی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز کشور است و در سال تولید ملی شاهد تلاش بسیار زیادی در منطقه هستیم.

وی افزود: تلاش برای ارتقای بهره‌وری و افزایش کیفیت فعالیت‌ها از اولویت‌های مسئولان در این منطقه است.

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از برگزاری سمینار آموزشی مدیریت انرژی در سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد و خاطر نشان کرد: سمینار آشنایی با استانداردهای سیستم مدیریت انرژی با حضور کارشناسان سازمان منطقه ویژه پارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس این سازمان برگزار شد.

بحرانی تصریح کرد: هدف از برگزاری این سمینار ارائه راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی و آشنایی با استانداردهای لازم در این زمینه است.

وی اضافه کرد: توجه به مدیریت مصرف انرژی که نقش عمده‌ای در بخش تولید و مصرف دارند همواره یکی از دغدغه‌های اصلی بشر برای ادامه حیات در این کره خاکی بوده است؛ افزایش بی‌رویه جمعیت در سالیان اخیر و روند رو به رشد صنایع در جوامع صنعتی توجه به راهکارهای صحیح در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و تجدیدناپذیر برای انسان ناگزیر کرده است که در صورت عدم رعایت این موضوع پیامدهای جدی برای انسان و طبیعت به دنبال خواهد داشت.

این مسئول بیان داشت: استقرار مجتمع‌های پالایشگاهی و شرکت‌های پتروشیمی که مصرف انرژی بالایی را در این منطقه به خود اختصاص داده‌اند، پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه ویژه پارس را ضروری می‌کند.

بحرانی ابراز داشت: در این راستا مدیریت استاندارد و کیفیت سازمان منطقه ویژه پارس به منظور افزایش آگاهی و آشنایی کارکنان این سازمان با استانداردهای نوین مدیریت انرژی اقدام به برگزاری نخستین سمینار آشنایی با استاندارد ISO 500001 کرده است.

وی یادآور شد: سیستم مدیریت انرژی حاوی روش‌ها و دستورالعمل‌های جهانی برای طراحی و ایجاد یک چارچوب مصرف انرژی است تا امکان کنترل و بهبود مصرف انرژی را فراهم سازد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول