اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنقرو کلیایی:

اصحاب رسانه در زمینه مسائل فرهنگی کوشا باشند

امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: قلم ابزار کار اصحاب رسانه است و خداوند به قلم قسم یاد کرده و رسولان عرصه اطلاع‌رسانی باید در زمینه مسائل و موضوعات فرهنگی کوشا باشند.

اصحاب رسانه در زمینه مسائل فرهنگی کوشا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنقر، حجت‌الاسلام شمس‌الله برقراری بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح نشاط معنوی ویژه خبرنگاران در امام‌زاده احمد سنقر اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی اساس حرکت در اجتماع است.

برقراری ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه شهرستان سنقرو کلیایی رشد خوبی داشته است و برنامه‌های خوبی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار شده است.

وی حضور قاریان بین‌المللی و مصری در سنقر را از جمله برنامه‌های فرهنگی دانست که در این شهرستان انجام شده و افزود: اجرای این برنامه‌ها موجب تقویت امور فرهنگی در بین مختلف مردم می‌شود.

امام جمعه سنقرو کلیایی انجام اقدامات فرهنگی را نشان از تعمیق باورهای مذهبی مردم شهرستان سنقر دانست.

برقراری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، گفت: عموم مسلمانان زیر پرچم الهی به قدرت لایزال خداوند وصل می‌شوند.

امام جمعه سنقرو کلیایی انتقال پربار و به‌موقع مسائل فرهنگی را از وظایف رسانه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: قلم ابزار کار اصحاب رسانه است و خداوند به قلم قسم یاد کرده و رسولان عرصه اطلاع‌رسانی باید در زمینه مسائل و موضوعات فرهنگی کوشا باشند.

برقراری در بخش دیگری از سخنانش ماه رمضان را ماه میهمانی خدا و ماه رحمت بیان کرد و تصریح کرد: در این ماه، سفره رحمت خداوند برای مؤمنان گسترده شده است.

امام جمعه سنقرو کلیایی تاکید کرد: مؤمنانی که در این ماه به خداوند تقرب جویند، برکات بی‌نظیری نصیبشان خواهد شد.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول