اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

شایعات کذب مانع صعود پاس در فصل گذشته بود

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: بدخواهان و کسانی که روی ورزش همدان غیرت و تعصب نداشتند هر روز با انتشار شایعات کذب و ایجاد حواشی باعث شدند تا تیم پاس با همه شایستگی نتواند به لیگ برتر صعود کند.

شایعات کذب مانع صعود پاس در فصل گذشته بود

عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس محبوب همدانی‌ها است و در چهار بازی اخیر در مرحله پلی‌آف فهمیدیم که با وجود برخی ناملایمات، مردم همدان چقدر تیم محبوب شهرشان را دوست دارند.

وی افزود: در فصل گذشته فوتبال،‌ بنده که به عنوان مدیرعامل باشگاه باید تمرکز کاری و روانی و روحی خود را برای هدف‌های باشگاه و برنامه‌های پیش‌بینی شده حفظ کنم بیشتر وقتم را صرف حواشی ایجادشده کردم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان عنوان کرد: در فصل فوتبالی که گذشت مشکلات مالی برای همه تیم‌های فوتبالی از لیگ برتر گرفته تا لیگ دسته سوم وجود داشت و هیچ تیمی نبود که از مسائل مالی در تنگنا نباشد و این امر برای تیم پاس که از بودجه دولتی و استانداری همدان ارتزاق می‌کند، استثنایی قائل نشده بود.

به گفته وی، موضوع مشکلات مالی باعث شده بود تا هر کسی که می‌توانست از دیوار کوتاه پاس استفاده می‌کرد تا حواشی این تیم دوچندان شود و این مسائل به طوری بود که شخص مدیرعامل یک باشگاه پنج بار تا جلوی درب زندان و اجرای جلب پیش رفت تا جوابگوی بدهی ادوار گذشته باشگاه و مدیران سابق پاس باشد.

رمضانی تصریح کرد: پاس نسبت به بودجه‌ای که اختصاص یافته بود عملکرد بسیار مناسبی در مقایسه با تیم‌های هم سطح خود در لیگ یک داشت و حضور در مرحله پلی‌آف و رفتن تا یک قدمی لیگ برتر کارنامه خوبی برای کادر فنی، بازیکنان و کارکنان ستادی و مدیریتی باشگاه محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر این‌که قبل از ورود به باشگاه پاس چه میزان بدهی از ادوار قبل وجود داشت، یادآور شد: وقتی از سوی فامیل‌کریمی سرپرست وقت استانداری و رئیس هیئت مدیره باشگاه برای تصدی مدیر عاملی باشگاه آمدم صحبت از 1,8 میلیارد تومان بدهی بود که بعد از گرفتن حکم با بررسی مالی بدهی جاری 3,8 میلیارد تومان بود که این بزرگترین مشکل و معضل ما در طول فصل بود تا نتوانیم تمرکز مناسب به امور جاری تیم و باشگاه داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: از بودجه مصوب سال گذشته که بالغ بر چهار میلیارد تومان بوده تنها 2,7 میلیارد محقق شده که بیش از 600 میلیون تومان بابت بدهی سال‌های قبل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که با مدیریتی که کردیم و تخفیف‌هایی که از طلبکاران گرفتیم 900 میلیون از دیون باشگاه تسویه شده است.

رمضانی با اشاره به این‌که صبوری و مردانگی بازیکنانی که امسال در تیمش بازی می‌کردند یکی از عوامل موفقیت پاس بود، افزود: درایت کادر فنی در مسائل فوتبال و همچنین همدلی بازیکنان باعث شد تا با آبرو و تا لحظه آخر برای هدف خود تلاش کنیم اما عوامل و دلایل غیر فوتبالی مانع شد تا آرزوی مردم همدان را عملی کرده و به لیگ برتر برسیم.

وی عنوان کرد: تیم پاس با پشتوانه‌ای چون هشت هزار شهید والامقام همدان و مردم خونگرم همدان، لایق بهترین‌ها است که برای رسیدن به قله موفقیت و حضور در بالاترین سطح فوتبال باید مسئولین و دلسوزان ورزش همدان بیشتر از قبل پای کار باشند تا بتوانیم مهمترین دلخوشی ورزشی جوانان همدانی را حفظ و به سرمنزل اصلیش برسانیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به ادامه همکاری‌اش با باشگاه پاس برای فصل بعد تصریح کرد: حکم من دو ساله است، نیم فصل هم که جلسه هیئت مدیره تشکیل شد به من حکم دو ساله تنفیذ کردند و تا هر وقت که نگویند برو با قاطعیت برای پاس خدمت خواهم کرد و با مشورت با دوستان خود در باشگاه برنامه سال آینده را تنظیم و تدوین کرده‌ایم.

وی ادامه داد: لیگ دسته اول در فصل امسال به دلیل کم شدن تیم‌ها مشکل‌تر از قبل شده و باید برای صعود به لیگ برتر برنامه مدونی داشته باشیم.

رمضانی گفت: به دنبال گزینه‌های مناسبی برای سرمربی‌گری این تیم هستیم تا بتوانیم بهترین مورد را جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر برای فصل بعد فوتبال در لیگ آزادگان با چهار مربی مطرح کشورمان وارد مذاکره شدیم تا بتوانیم بهترین گزینه را برای هدایت و سکانداری تیم پاس همدان جذب کنیم.

به گفته مدیرعامل باشگاه پاس همدان، اکبر میثاقیان، احمد سنجری، خداداد عزیزی و مجتبی خورشیدی گزینه‌های تصدی‌ سرمربی‌گری تیم پاس همدان در فصل آینده هستند.

انتهای پیام/89020/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول