اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم

ووینام کار قمی در مسابقات قهرمانی جهان طلایی شد

ووینام کار جوان و شایسته قمی با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی سنگین وزن در مسابقات ووینام قهرمانی جهان طلایی شد.

ووینام کار قمی در مسابقات قهرمانی جهان طلایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه بعد از سه روز رقابت‌های ورزشکاران مدعی از کشورهای مختلف جهان سرانجام به کار خود پایان داد و تیم ملی کشورمان با کسب نتایج خیره کننده در این رقابت‌ها حضوری پرفروغ داشت.

تیم ملی ووینام کشورمان در حالی راهی رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه شد که این مسابقات در شهر پاریس به انجام رسید و ترکیبی از بهترین بانوان و آقایان رزمی کار در رشته ووینام در این تیم حضور داشتند.

نکته جالب توجه اینکه در بین نفرات اعزامی کشورمان به پیکارهای ووینام قهرمانی جهان در فرانسه چهار نفر نماینده هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بودند که از قضا هر چهار ورزشکار توانستند در این دوره از پیکارها به مدال دست یابند.

خانم خدیجه رضایی و همچنین آقایان محمدجواد صادق، رضا اکرام‌فرد و علی مختاری چهار رزمی کار قمی در ترکیب تیم ملی ووینام کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان بودند که هر چهار ورزشکار قمی توانستند با کسب مدال از این مسابقات به کشورمان بازگردند.

آخرین مدال‌آور از جمع ووینام کاران قمی اعزامی به مسابقات ووینام قهرمانی جهان در شهر پاریس فرانسه رضا اکرام‌فرد بود که در وزن به اضافه 90 کیلوگرم توانست با قدرت حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته و صاحب عنوان قهرمانی جهان شود.

این در حالی است که کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان تا قبل از روز پایانی و تا پیش از آخرین مسابقه که رضا اکرام‌فرد در آن به میدان رفت تنها توانسته بود یک نشان طلا کسب کند اما بدین ترتیب دومین نشان طلای خود را توسط این ورزشکار قمی به دست آورد.

پیش از این علی مختاری نیز توانسته بود یک مدال دیگر برای کاروان اعزامی ووینام کشورمان از این رقابت‌ها کسب کند. مختاری که یکی از چهار ووینام کار اعزامی قم به این رقابت‌ها محسوب می‌شود در اجرای فرم صاحب نشان نقره شد و نایب قهرمان جهان لقب گرفت.

این در حالی است که محمدجواد صادق نیز دیگر رزمی کار قمی است که در بخش مبارزه و در وزن منهای 72 کیلوگرم با عبور از سد تمام حریفان خود به دیدار نهایی رسیده بود اما با شکست برابر حریف الجزایری به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت.

دیگر مدال‌آور قمی در مسابقات ووینام قهرمانی جهان خدیجه رضایی بود که در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش بانوان این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان توانست به مقام نایب قهرمانی دست یافته و بدین ترتیب دیگر مدال‌آور قم باشد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول