اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

توسعه روستاها توجهات بیشتر مسئولان را می‌طلبد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر توسعه و آبادانی روستاهای البرز تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند توجهات بیشتر مسئولان است.

توسعه روستاها توجهات بیشتر مسئولان را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در جمع دهیاران و اعضای تعاونی‌های استان البرز اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات روستاها و توجه به پیشرفت و توسعه آنها از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مشکلات و نیازهای روستاییان را در روستاها مرتفع نماییم علاوه بر توسعه و رفتن به سمت آبادانی بیشتر می‌توانیم از مهاجرت این افراد به شهرها نیز جلوگیری نماییم.

این مسئول با بیان اینکه رشد روستاها از مهمترین مقوله‌هایی است که می‌طلبد در اولویت کاری مسئولان ذیربط قرار گیرد افزود: روستاها دارای پتاسیل‌های بسیار زیادی هستند که در صورت توجه به آنها و اختصاص اعتبارات می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود در آنها بهترین بهره‌برداری را کنیم.

حدادپور با تأکید بر اینکه روستاییان نیز دارای توانمندی‌های بسیار بالایی هستند، گفت: با سپردن امور به روستاها و ارائه امکانات می‌توانیم شاهد رشد و توسعه روزافزون روستاها باشیم.

وی یکی از موانعی که سبب عدم تحقق اهداف می‌شود را موازی‌کاری‌ها دانست و گفت: پرهیز از موازی‌کاری‌ها می‌تواند ما را به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برساند و در تقویت روستاها و پرورش استعدادها موثر باشد.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول