اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن در بقاع متبرکه استان یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در طول ماه مبارک رمضان، برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان یزد برگزار می‌شود.

برنامه‌های ترتیل خوانی قرآن در بقاع متبرکه استان یزد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: برنامه ترتیل‌خوانی در همه بقاع متبرکه و امامزادگان یزد در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که برخی از این برنامه‌ها توسط شبکه تابان صدا و سیمای مرکز استان یزد پوشش مستقیم داده می‌شود.

وی یادآور شد: طرح ترتیل خوانی که قرار است در آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شود، به طور مستقیم از شبکه تابان پخش خواهد شد.

میرجلیلی با بیان اینکه این برنامه سال گذشته نیز در ماه مبارک رمضان اجرایی شد، افزود: پخش مستقیم ترتیل خوانی قرآن از شبکه استانی، بازخوردهای بسیار خوبی داشته و امسال نیز این طرح دوباره اجرا می‌شود.

وی اجرای این طرح را در استقبال مردم به ویژه جوانان از طرح‌های ترتیل خوانی بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: اجرای این برنامه فضای معنوی ماه مبارک رمضان را در بقاع متبرکه پررنگ‌تر می کند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: این برنامه هر روز در ماه مبارک رمضان قبل از اذان مغرب و عشاء در امامزاده جعفر (ع) یزد آغاز می‌شود و همزمان از شبکه تابان یزد پخش زنده و مستقیم خواهد شد.

میرجلیلی از حضور گسترده قاریان یزدی در این مراسم خبر داد و یادآور شد: هر روز یکی از قاریان مطرح و شاخص استان یزد، ترتیل خوانی یک جزء از قرآن کریم را بر عهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه بهار قرآن است، افزود: امیدواریم بتوانیم به عنوان یکی از متولیان امور قرآنی، در این ماه مبارک، قدمی در راستای گسترش روح قرآنی و دینی در میان مردم و جامعه اسلامی برداریم.

میرجلیلی همچنین اظهار امیدواری کرد: این طرح بتواند در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، موثر واقع شود.

انتهای پیام/2464/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول