اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع):

2 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یافت

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) از اختصاص 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای یک‌هزار روستا در سال 92 خبر داد.

2 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی حسین‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: در دو فاز 200 میلیون تومان وام برای 20 نفر در هر روستا با باز پرداخت پنج ساله و با ضمانت شورای اسلامی هر روستا خواهد بود.

وی در ادامه از پرداخت تسهیلات سال 92 با اعتبار 92 میلیارد ریال در سطح 46 روستای آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته اختصاص داده شده است.

حسین‌نژاد در ادامه با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح معیشتی و رفاهی کارگران 2 هزار فقره کارت خرید برای کارگران آذربایجان‌شرقی توسط صندوق مهر امام رضا (ع) اختصاص داده شده است، تصریح کرد: کارخانجاتی که حقوق آنها نزد صندوق مهر امام رضا (ع) باشد کارت اعتباری خرید برای کارگران این واحدها پرداخت می‌شود.

سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) در آذربایجان‌شرقی در ادامه از پرداخت تسهیلات ازدواج برای یک‌هزار و 500 نفر در سال 92 خبر داد و گفت: کل اعتبار این بخش 45 میلیارد ریال است.

علی زارع با بیان اینکه تا سال 92 صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌شرقی مبلغ 185 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است، تاکید کرد: در سال 92 مبلغ 300 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به استان آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک تولیدی، توزیعی و خدماتی در قبال گردش میانگین، تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

زارع در ادامه از پیوستن صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌شرقی به شبکه بانکداری الکترونیک خبر داد و گفت: دارندگان کارت شتاب می‌توانند از تمام دستگاه‌های ATM بانک‌ها و پایانه‌های POS فروشگاهی دریافت و پرداخت داشته باشند.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول