اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب خبر داد

ساخت مخزن ذخیره آب پنج هزار مترمکعبی در شهر سرپل ذهاب

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرپل‌ذهاب از ساخت مخزن ذخیره آب پنج هزار مترمکعبی در شهر سرپل‌ذهاب خبر داد و افزود: یکی از عمده‌ترین راه‌های حل مشکل کم‌آبی شهرهای بزرگ، ساخت مخزن است.

ساخت مخزن ذخیره آب پنج هزار مترمکعبی در شهر سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جواد کریمی از شست‌وشوی 10 هزار متر شبکه فاضلاب و 5 هزار و 500 متر شبکه توزیع آب در 3 ماهه نخست امسال خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب کرمانشاه، کریمی با اشاره به عملکرد سه ماهه این امور گفت: سامان‌دهی و به صفر رساندن کنتورهای خراب و برداشت‌های غیرمجاز، برای رسیدن به بهره‌برداری مطلوب‌تر از شبکه از جمله برنامه‌های آبفای شهر سرپل‌ذهاب است.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 808 کنتور خراب تعویض شده است.

 کریمی اعلام کرد: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر این‌که از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 193 فقره انشعاب آب به مشترکان واگذار شده است، و 10 هزار متر شست‌وشوی شبکه فاضلاب و 5 هزار و 500 متر شست‌وشوی شبکه توزیع آب صورت گرفته است.

 کریمی از ساخت مخزن ذخیره آب آشامیدنی با ظرفیت ٥ هزار متر مکعب در این شهر با پیشرفت 90 درصدی خبر داد و گفت: یکی از عمده‌ترین راه‌های حل مشکل کم‌آبی شهرهای بزرگ، ساخت مخزن است و اجرای ساخت این مخزن با هدف ذخیره و متعادل‌سازی فشار آب مشترکان این شهر انجام شده است.

انتهای پیام/2700/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول