اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

طرح فروش فوق‌العاده کالا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح فروش فوق‌العاده کالاهای پرمصرف همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان آغاز می‎شود.

طرح فروش فوق‌العاده کالا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود

رحمان کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اقلام مصرفی مردم استان برای ماه مبارک رمضان تامین و ذخیره‌سازی شده است و مردم از این بایت نگرانی نداشته باشند.

وی از آغاز طرح فروش فوق‌العاده کالاهای پرمصرف در استان خبر داد و گفت: مواد غذایی، پروتئینی،لبنی، خواروبار، برنج، روغن، شکر و مواد شوینده از اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ارائه می‌شود.

کرمی ادامه داد: در مراکز شهرستان‌ها سهمیه کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های منتخب توزیع می شود.

به گفته وی، دیگر کالاهای مورد نیاز مردم با 5 تا 15 درصد تخفیف در فروشگاه‌های بزرگ استان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری همچنین از اجرای طرح ضیافت در این استان خبر داد و افزود: در این طرح اقلام اساسی خانوارها در قالب سبد کالایی 3 تا 15 درصد  ارزان‌تر از بازار در فروشگاه‌های بزرگ و منتخب  استان عرضه می‌شود.

کرمی تصریح کرد: در این طرح به مدت ده روز، روغن، گوشت قرمز منجمد، قند و شکر، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مواد شوینده و روغن نباتی در قالب سبد ضیافت رمضان عرضه می‌شود.

وی همچنین از ذخیره سازی 400 تن حبوبات برای ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: این حبوبات شامل عدس، نخود و لوبیا است که هم اکنون وارد استان و ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول