اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

پیگیر شرایط جدید تولید در ایران خودرو مازندران هستیم

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه پیگیر شرایط جدید تولید در سایت ایران خودرو مازندران هستیم، گفت: با جذب سرمایه‌گذار، ایران خودرو مازندران توسعه می‌یابد.

پیگیر شرایط جدید تولید در ایران خودرو مازندران هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری صبح امروز در حاشیه بازدید از سایت ایران خودرو مازندران اظهار داشت: مدیران با تدبیر نظام درصدد تقویت تولید در کشور در این شرایط سخت اقتصادی هستند.

وی افزود: وظیفه همه ما تلاش و پیگیری بیشتر برای ارائه خدمات موردنیاز آحاد جامعه است و ایران‌خودرو با تمام کمبودهایی که دارد در رفع مشکلات موجود فعالیت دارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه هدف مجلس حمایت از بخش تولید است، افزود: اگر تولید به ویژه در بخش صنعت و کشاورزی حمایت شود می‌توان مشکل اشتغال را نیز برطرف کرد.

نیاز آذری با اشاره به اینکه مازندران با تولید 72 نوع محصول کشاورزی نقش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم، شرکت ایران‌خودرو در مازندران مستقر شد که برای پویایی بیشتر صنعت و کشاورزی باید از این دو بخش حمایت شود.

عضو خانه ملت تصریح کرد: پرسنل ایران خودرو نیز در کیفیت تولید نقش بسیار مهمی دارند و به عنوان صاحبان این سایت از بالندگی بیشتری برخوردار بوده و باید سعی کنند تا با ایجاد شرایط مناسب کشور را از خدمات خود بهره‌مند سازند.

وی افزود:  امیدوارم ایران خودرو مازندران برای دست یافتن به تولید با کیفیت‌های مناسب از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

نیازآذری ایجاد شرکت قطعه‌سازی را یکی از نیازهای مهم این منطقه برشمرد و گفت: امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار سایت ایران خودرو مازندران توسعه یابد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول