اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان در سراب

تاسف مظلومی از هندوانه‌فروشی مقابل درهای بسته تنها سینمای سراب

میرطاهر مظلومی، بازیگر و دوبلور تلویزیونی صدا و سیما با ابراز تاسف از هندوانه‌فروشی مقابل درهای بسته تنها سینمای سراب گفت: متاسفانه به دلیل ضعف در بسترهای فرهنگی اکثر استعدادها در خانه‌ها نهفته شده و قدرت بروز و ظهور نمی‌یابند.

تاسف مظلومی از هندوانه‌فروشی مقابل درهای بسته تنها سینمای سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، میرطاهر مظلومی ظهر امروز در جمع گروه‌های هنری شهرستان سراب در خانه ملت این شهر اظهار کرد: در شهرستان سراب هنرمندان بااستعداد زیادی وجود دارند که متاسفانه به دلیل ضعف در بسترهای فرهنگی اکثر این استعدادها در خانه‌ها نهفته شده و قدرت بروز و ظهور کشوری و جهانی نمی‌یابند.

وی با بیان اینکه خود به عنوان کسی که از طرف مادر متعلق به سراب است و نسبت به جوانان بااستعداد سرابی احساس دین می‌کند، اظهار کرد: متاسفانه تنها سینمای شهر که می‌توانست به مرکزی برای ارائه فعالیت‌های هنری تبدیل شود، هم اینک در مقابل درهای بسته‌اش هندوانه فروشی دایر شده است.

این بازیگر تلویزیونی با درخواست از نماینده سراب برای نقش‌آفرینی در معرفی خلاقیت‌های هنری جوانان منطقه عنوان کرد: نماینده می‌تواند با پیگیری‌های موثر خود و ایجاد زمینه‌های لازم مسئولان ارشد کشوری را به حوزه هنری شهر حساس کند.

مظلومی با اعلام اینکه مردمان آذربایجان مردمانی همدل و مهربان هستند یادآور شد: جلوه‌های زیبایی از این همدلی را در حادثه زلزله ورزقان به عینه مشاهده کردم.

این دانش‌آموخته تئاتر با اشاره به تاثیر نمایش در انتقال مضامین عالی اخلاقی و فرهنگی ابراز داشت: به جرات می‌توان گفت که نمایش تاثیرگذارترین رسانه است و آثار آن بر جامعه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

مظلومی در ادامه خواستار تشکیل صندوق حمایت از هنرمندان در سراب و رایزنی با ثروتمندان فرهنگ‌دوست برای کمک به تشکیل گروه‌های نمایش و موسیقی همچنین سایر رشته‌های هنری در سراب و ارتقا استعدادهای بالقوه جوانان این منطقه شد. 

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول