اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی:

طرح جمع‌آوری خودروهای مزاحم در ماه رمضان تشدید می‌شود

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه روزه‌خواری گشت‌های پلیس وارد عمل شده و افراد را به مقامات قضایی معرفی می‌کنند، گفت: طرح جمع‌آوری خودروهای مزاحم در ماه رمضان تشدید می‌شود.

طرح جمع‌آوری خودروهای مزاحم در ماه رمضان تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت نیک‌مرام ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اتاق جلسات پلیس اطلاعات و امنیت ملی خراسان‌رضوی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان در صورت مشاهده هر گونه روزه‌خواری گشت‌های پلیس وارد عمل شده و افراد را به مقامات قضایی معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در تمام شهرستان‌های خراسان‌رضوی از دو ساعت قبل از افطار آغاز می‌شود و تا هنگام سحر ادامه دارد؛ همچنین به سبب حضور زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس عرضه مواد غذایی به صورت کاملاً محدود و استتار شده در مناطقی از شهر و نزدیک به حرم مطهر امکان‌پذیر است.

نیک‌مرام با اشاره به اینکه عرضه محدود مواد غذایی در مشهد مقدس به صورت کاملاً غیرعلنی است، اضافه کرد:‌ شهروندان و زائران امام‌ رضا(ع) می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این ماه مبارک سریعاً با پلیس تماس بگیرند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که این روزها سبب آزار و اذیت‌ برای شهروندان می‌شود بحث ایجاد مزاحمت به وسیله خودروها است؛ پنجشنبه هفته گذشته پلیس امنیت عمومی با همکاری تیم‌های گشت توانست بسیاری از این متخلفان را دستگیر و خودروهای آنان را به پارکینگ منتقل کند.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح بیش از 50 خودرو سواری به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شدند، اضافه کرد: این طرح در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد و تشدید می‌شود.

نیک‌مرام اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی با همکاری دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی برای ایجاد فضاهایی برای استراحت شهروندان و زائران مشهد مقدس اقدام به پاکسازی و تامین امنیت در فضاهای سبز و بوستان‌های مشهد کرده است تا مردم بتوانند از این فضاها در ایام ماه مبارک رمضان استفاده کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه تمامی جرائم در ماه مبارک رمضان کاهش چشمگیری دارند، گفت: به منظور تامین امنیت عمومی بیشتر در همه مناطق شهرستان‌های خراسان‌رضوی تلاش شده است طرح‌هایی برای مبارزه و جلوگیری از برخی جرائم که به صورت محدود در ماه رمضان نیز ادامه دارد، اجرایی شود.

انتهای پیام/70018/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول