اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه نخست ماه مبارک رمضان

بخشداری چاهورز لامرد راه‌اندازی می‌شود

فرماندار لامرد گفت: در دهه نخست ماه مبارک رمضان بخشداری چاهورز راه‌اندازی و بخشدار آن معرفی می‌شود.

بخشداری چاهورز لامرد راه‌اندازی می‌شود

محمود صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی در سال‌های گذشته به‌ویژه در دو دوره نمایندگی زنده‌یاد دکتر محمد حیاتی موضوع ارتقای دهستان چاهورز به بخش پیگیری شد که امروز این موضوع تحقق پیدا کرده است.

وی افزود: این موضوع پس از تصویب در هیئت دولت به استانداری و پس از آن به فرمانداری ابلاغ شد و در این مورد نیز چند جلسه برگزار شده است.

فرماندار لامرد با بیان این‌که جلسات متعددی با خیران و معتمدان چاهورز در این مورد انجام شده است، گفت: ساختمان بخشداری به همراه محل استقرار بخشدار چاهورز با تمام تجهیزات لازم از سوی مردم و خیران فراهم شده است.

صفری ادامه داد: 10 هزار متر مربع زمین نیز به منظور استقرار ادارات بخش چاهورز از سوی مردم تأمین شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد در مورد نخستین بخشدار چاهورز نیز اظهار داشت: نخستین بخشدار چاهورز نیز از نیروهای بومی این شهرستان است که به استانداری فارس معرفی شده و در حال طی کردن مراحل قانونی است.

وی به زمان راه‌اندازی و معرفی بخشداری چاهورز نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در دهه نخست ماه مبارک رمضان بخشداری چاهورز راه‌اندازی و بخشدار آن معرفی شود.

صفری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی بخشداری چاهورز مردم این بخش جدید روز به روز از نعمات نظام و انقلاب اسلامی برخودار شوند و ما نیز حمایت‌های لازم خود را از لحاظ مختلف در زمینه پیشرفت، عمران و آبادانی هر چه بیشتر آن منطقه ولایتمدار دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2448/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول