اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از صبح امروز به مدت 10 روز

یزدی‌ها پزشک خانواده خود را انتخاب می‌کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز ثبت نام مردمی پزشک خانواده در این استان خبر داد و گفت: شهروندان یزدی از امروز می‌توانند به مطب پزشکان خانواده مراجعه و از مزایای این برنامه ملی بهرمند شوند.

یزدی‌ها پزشک خانواده خود را انتخاب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سیدجلیل میرمحمدی اظهار داشت: مردم باید به مطب پزشکانی که با سازمان‌های بیمه‌گر عقد قرارداد داشته‌اند و تابلوی پزشک خانواده در کنار مطب آنها نصب شده، مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه 200 پزشک خانواده به منظور اجرای پزشک خانواده در کل استان یزد ثبت نام کرده‌اند، افزود: در سطح شهر یزد نیز 120 پزشک خانواده ثبت نام کرده‌اند.

میرمحمدی ادامه داد: پزشکان خانواده موظفند بلافاصله پس از ثبت‌نام مردم یک ویزیت اولیه از بیماران داشته باشند و اطلاعات بیماران را در سامانه به ثبت برسانند.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: شماره تلفن 6232278 پاسخگوی سئوالات مردمی و شماره تلفن 7248787 پاسخگوی سئوالات پزشکان است.

وی با بیان اینکه در ثبت نام سطح یک این برنامه هیچ گونه محدودیتی نداریم، گفت: به محض اتمام ثبت نام در سطح یک، خدمات رسانی سطوح دو و سه آغاز می‌شود.

به گفته میرمحمدی کلیه خدمات در سطح یک برای بیماران کاملا رایگان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار امیدواری کرد: از امروز به مدت 10 روز ثبت نام مردمی پایان یابد و پزشکان با نشاندار کردن دفترچه‌های بیماران با مهر پزشک خانواده، فعالیت خود را در این برنامه ملی آغاز کنند.

انتهای پیام/2464/س/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول