اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌اندازی پورتال خدمات الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پورتال واحد خدمات الکترونیکی در این استان خبر داد.

راه‌اندازی پورتال خدمات الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدجعفر لرستانی صبح امروز در سومین نشست کارگروه پژوهش از تصویب طرح راه‌اندازی خدمات الکترونیکی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این طرح جهت تصویب نهایی و تخصیص اعتبار به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، ارسال و در صورت تصویب اجرا می‌شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طرح راه‌اندازی خدمات الکترونیکی استان را طرحی قوی، با چشم‌اندازی مناسب برای این استان دانست و گفت: مجموعه این طرح، حاصل بررسی‌های متعدد صاحب‌نظران و کارشناسان در جلسات متعدد کارشناسی است.

رئیس کارگروه پژوهش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضرورت راه‌اندازی خدمات الکترونیکی این استان بر کسی پوشیده نیست، گفت: سایر استان‌ها با اجرای این طرح و عملیاتی کردن آن، مردم را از سرگردانی نجات و دسترسی به دولت را برای آن‌ها، سهل‌الوصول کرده‌اند.

وی ضمن بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث ارائه خدمات الکترونیکی نتوانسته به جایگاه مناسبی دست یاید و نسبت به سایر استان‌ها در اول راه قرار دارد، افزود: در راستای اجرای این طرح قطعا از تجربیات سایر استان‌ها بهره می‌گیریم.

لرستانی با بیان اینکه امروزه دولت‌ها در مسیر خدمت‌رسانی به مردم، از خدمات الکترونیکی بهره زیادی می‌برند، ابراز داشت: قطعا در عصر الکترونیک، اگر گام‌های سریعی برای اصلاح فرآیندها برنداریم و به سمت ارائه خدمات الکترونیکی با مردم پیش نرویم، با مردم کیلومتر‌ها فاصله خواهیم داشت که این فاصله موجب نارضایتی مردم می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارائه الکترونیکی خدمات به مردم را  راهی برای نزدیک شدن به مردم دانست و عنوان کرد: تحمیل هزینه زیاد به مردم و اتلاف وقت، انرژی و امکانات  آن‌ها موجب فاصله گرفتنشان از مسئولان و نارضایتی آنان می‌شود.

وی این فاصله را شکاف واقعی میان دولت و مردم دانست و اظهار داشت: با ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و رفع ضعف‌ها، کاهش یا حذف واسطه‌های اطلاعاتی میان دولت و مردم، این شکاف برداشته می‌شود.

لرستانی افزود: ایجاد پورتال واحد خدمات الکترونیکی در واقع، پنجره‌ای به کاهش شکاف میان دولت و مردم، کاهش هزینه و انرژی و رضایت‌مندی مردم است.

انتهای پیام/82015/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول