اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان:

280 کیلومتر شبکه آبرسانی خوزستان در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: با وجود اعتبارات محدودی که تخصیص داده شد بیشترین ثمره حاصل شد و چیزی حدود 280 کیلومتر شبکه آبرسانی در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

280 کیلومتر شبکه آبرسانی خوزستان در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد در همایش مدیران ارشد شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با تلاش کارکنان و به واسطه برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده در مقایسه با سال‌های گذشته، پروژه‌ها و کارهای بسیار بزرگی توسط شرکت آبفا در سطح استان به انجام رسیده است.

وی با بیان این‌که تحقق شاخص‌های سال 91 رمز موفقیت شرکت آب و فاضلاب خوزستان در کشور است، افزود: با وجود اعتبارات محدودی که تخصیص داده شد بیشترین ثمره حاصل شد و چیزی حدود 280 کیلومتر شبکه آبرسانی در مدار بهره‌برداری قرار گرفت و باعث شد که مشکل آب شرب مناطقی مثل ذوالفقاری آبادان، شاوور، بخش‌هایی از شوش و دهدز و ... حل شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای خوزستان تصریح کرد: همچنین بهره‌برداری از مخازن ذخیره آب شهرهای شوش، لالی و سردشت دزفول به سرانجام رسید و تأمین آب پایدار این شهرها را به ارمغان آورد.

وی اجرای تصفیه‌خانه آب هفتکل، تصفیه‌خانه فاضلاب شوشتر و تلمبه‌خانه بهبهان را از دیگر اقدامات شاخص شرکت آبفا برشمرد و گفت: تنها در بخش مسکن مهر حدود 290 کیلومتر شبکه آبرسانی و 220 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اجرا شده که مجموع این کارها تنها در سایه مدیریت و تلاش همه مجموعه کارکنان شرکت و با حداقل اعتبارات انجام شده است.

صنیعی‌نژاد در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه در بیشتر بخش‌ها از سایر شرکت‌های آبفا جلوتر هستیم، به عنوان نمونه در اجرای سیستم تله متری، تجهیز ادارات و تأسیسات به دوربین‌های مدار بسته پیشقراول بوده و در بخش‌هایی مانند آموزش و پژوهش، روابط عمومی، حراست و ایمنی جزو بهترین‌ها بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اهداف شرکت را ارتباط مستقیم با مشترکین و نزدیک شدن به مسائل و مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های تحقق این موضوع راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی 122 بود که در سال گذشته از 15 شهر به 27 شهر گسترش یافت و برای امسال راه‌اندازی این سامانه در 20 شهر دیگر استان هدفگذاری شده است.

صنیعی‌نژاد بر حفظ ثبات آبرسانی به مردم به‌ویژه در ایام گرم سال تأکید کرد و گفت: خدمتگزاری به مردم وظیفه شرکت آبفا است که با برنامه‌ریزی و هدفگذاری خوب و پیگیری مداوم می‌توان بیش از پیش به این امر مهم نائل آمد.

عضو شورای اداری استان خوزستان با بیان این‌که نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را دارای ابعاد پیچیده‌ای دانست و تصریح کرد: وظیفه شرکت آبفا در تحقق این شعار رسیدگی بیشتر به امور مردم با هدف آسایش بیشتر مردم است.

وی با تأکید بر همکاری و کمک به همدیگر در راستای پیشرفت و اعتلای بیشتر خانواده بزرگ آبفا خوزستان در بیان برخی از شاخص‌های کاری امسال اظهار داشت: کاهش هدررفت آب، راه‌اندازی یکپارچه سیستم جامع امور مشترکین، افزایش برون سپاری کارها و استفاده از توان و مهارت بخش خصوصی در اجرای کارها و همچنین گسترش سیستم آنلاین تله متری، بالا بردن ضریب ایمنی پروژه‌ها، بهره‌گیری درست از نیروهای موجود به منظور بالابردن بهره‌وری از مهمترین اهداف و شاخص‌های کاری شرکت در سال‌جاری است.

گفتنی است، در این همایش از زحمات چندین ساله محمدعلی نری‌موسی، رئیس اداره آبفای رامهرمز که به مقام بازنشستگی نائل آمده بود با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول