اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 64 کیلوگرم

بوکسور قمی از مسابقات آسیایی حذف شد

بوکسور قمی با قبول باخت در دومین مسابقه خود خیلی زود از گردونه رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان آسیا کنار رفت.

بوکسور قمی از مسابقات آسیایی حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که 9 بوکسور به نمایندگی از کشورمان به رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا اعزام شده بودند، یکی از آنها بوکسور قمی وزن منهای 64 کیلوگرم بود که دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

این بوکسور جوان و آینده دار فروتن گل آرا مشتزن وزن منهای 64 کیلوگرم است که در جریان رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا یکی از امیدهای تیم ملی اعزامی بوکس کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوی نفرات برتر بود اما در این راه توفیقی پیدا نکرد.

گل آرا که در رقابت‌های قهرمانی کشور توانسته عنوان فنی‌ترین بوکسور را به خود اختصاص دهد و همچنین لقب ستاره مسابقات کشوری را از آن خود کند، در انتخابی‌های وزن منهای 64 کیلوگرم مشتزن بی‌رقیبی بود که در نهایت در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی قرار گرفت.

این بوکسور یکی از نمایندگان کشورمان بود که در روز نخست پیکارهای بوکس قهرمانی آسیا برابر حریفان به میدان رفت و از قضا شروع بسیار خوبی داشت و توانست در گام نخست حریفی از کشور پاکستان را شکست داده و ضمن حذف این بوکسور به مرحله دوم رقابت‌ها راه یابد.

این در حالی است که برترین‌های بوکس قهرمانی آسیا در اوزان مختلف در کشور اردن میزبان برگزاری این مسابقات حضور دارند و در اوزان مختلف در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا به روی رینگ می‌روند.

گل آرا که روحیه خوبی از کسب برتری مقابل حریف پاکستانی خود کسب کرده بود، در ادامه پیکارهای این وزن برابر حریف قرقیزستانی صف آرایی کرد اما با شکست در این رقابت از دور مسابقات کنار رفت.

با این حال تیم ملی اعزامی بوکس کشورمان هنوز شانس کسب مدال از رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا را دارد و در حالی که این دوره از پیکارها با حضور 143 بوکسور از 27 کشور آسیایی در شهر امان برگزار می‌شود، سه مشتزن کشورمان علاوه بر راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را مسجل کرده‌اند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم سجاد مهرابی در دور سوم نماینده چین تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید، همچنین احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم با از پیش روی برداشتن نماینده عربستان ضمن راهیابی به دیدار مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد و البته پیش از این نیز جاسم دلاوری در سنگین وزن با غلبه بر نمایندگان کره جنوبی و چین به مرحله نیمه نهایی رسیده بود.

تیم ملی بوکس کشورمان با 9 بوکسور راهی اردن شده بود که شش نماینده کشورمان با حذف از مسابقات شانس کسب مدال را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/78002/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول