اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سربازان گمنامی که همیشه خوش‌نامند

توشه امنیت ارزنده‌ترین نعمت الهی است که امروز به واسطه هوشیاری‌ها و تیزبینی جماعتی مخلص در سراسر این مرز و بوم سایه انداخته و نقشه‌ ناامن‌ جلوه‌ داده نظام اسلامی را بر اعماق وجودی دشمنان به رویا بدل ساخته است.

سربازان گمنامی که همیشه خوش‌نامند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمهوری اسلامی ایران از زمانی که به عنوان یک حکومت و در شکل اسلامی از بهمن‌ ماه سال 57 با هدایت‌های دلسوزانه پیر جماران پا به عرصه و میدان جهانی نهاده و قد علم کرد روز و شب و ساعت به ساعتی نبوده که مورد تهاجم، دسیسه، فتنه و بدسرشتی دشمنان، مزدوران و تمامی معاندان قرار نگرفته و تیغ تیز و زهر‌آگین آن بدسرشتان و مشرکان به قرآن را بر پیکره خود ندیده باشد.

ترور، شبیخون و آغاز نبرد‌های مسلحانه با انواع و اقسام ابزار‌های تهاجمی سرد و گرم از نخستین روز‌های تشکیل حکومت الهی در ایران و درست در ایامی که مردم به جمهوری اسلامی آری گفتند نخستین دل‌سیاهی‌ها و بد‌ذاتی‌های منافقان، مزدوران و فریب‌خوردگان سیاسی و فرهنگی را رقم زد.

طرح‌ریزی و پیاده‌سازی مستقیم ترور‌های فیزیکی وحشیانه و غیر انسانی که در نخستین ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا سال دوم آغاز جنگ تحمیلی در پایتخت جمهوری اسلامی و شهر‌های سیاسی، حساس و داغ این آب و خاک به وجود آمد و رقم خورد شمه‌ای فضاحت‌بار و کثیف از مشتی روسیاه، مرداب‌خوار و جماعتی بریده از دنیا و بشریت کنونی با فطرت‌های پست و شیطانی را برای ملت ایران به تصویر کشید و نقاب از ملعون‌ترین و سیاه‌وار‌ترین صورتک‌های بشری برداشت.

 

 

بانوان و دلاور‌مردان غیور و بی‌باکی که امروز یادگاری‌های فراوانی را در قلوب خود جای داده‌اند فریاد‌های شبانه‌، صدا‌های جگر‌سوز، ناله‌های فراغ؛ غبار‌های غمی که بر گلوی برخی سایه انداخته بود و صحنه‌هایی از وحشی‌گری منافقان در خیابان‌ها، میادین، پارک‌ها، فضاها و اقصی‌ نقاط شهر‌های پرتردد و پرجمعیت را می‌دانند که سینه‌های ناپاک و شیر‌ خورده‌های ناحلال به چه نحوی ناامنی‌های متعدد را در این دیار به راه‌ انداخته و به شرف، غیرت، عظمت و وقار فرزندان پاک و مجاهد این ملت بی‌حرمتی و دهن‌کجی کردند.

 

اندیشه‌ها و ‌آرمان‌های غیرالهی و دینی منحرفان از مسیر و کشتی انقلاب اسلامی طی سه سال آغازین و نخست پیروزی نظام اسلام به روز‌هایی نزدیک شد که بی‌شرمانه به جان، مال و ناموس این ملت شهید داده هتک‌حرمت کرده و سایه‌‌های کبودی و سرخی را بر پیکره اسلام فرود آورده و یاران دیرین معمار انقلاب را همراه با سردارانی سرفراز و دل‌داده حسینی را با فجیع‌ترین و درد‌آورترین نوع به خاک و خون کشیده و سینه‌های پرمهر آن خوبان را شکافتند.

 

سرانجام روز‌ها و شب‌های تلخ و زجر‌آور اردیبهشت‌ها سال 57 تا پایان اسفند‌ماه سال 60 با استقامت بر خون‌ جگر‌ خوردن‌ها و ناملایمات مزدوران بدسرشت که نمایندگان ابلیس جهانی آمریکای پلید‌کار بودند پایان‌پذیر شد و این بار سربازانی مخلص از دیار انقلاب با عزمی سرشار و همراه با اقتدار کوبنده‌ترین و سنگین‌ترین جواب‌ها را به نمایندگی از ملت نثار سنگ‌دلان و ضد انقلابان بدذات دادند.

توطئه و دست‌های پلیدی که به قصد بر هم زدن امنیت، آرامش و آسایش این ملت انقلابی به انواع فتنه به داخل شهر‌ها و نقاط مختلف کشور تاکنون دراز شده بود با هوشیاری و چشمان عقاب‌بین یاران امام‌ عصر (عج) در سال‌های نخستین پیروزی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی از ریشه قطع و کوتاه شد.

آیت‌الله علی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز می‌گوید: سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) طی سه دهه و بیشتر از عمر بابرکت انقلاب اسلامی خدمات سنگینی را به نظام اسلامی تقدیم کرده‌اند که شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه  انقلاب اسلامی از بدو پیروزی زمینه‌ساز برای عرصه ظهور‌ بوده است، اظهار داشت: فداکاری و رشادت‌های عمیق یاران و همراهان انقلاب در طول پیچ‌های خطرناک همواره راه را برای جمهوری اسلامی روشن و مهیا ساخته است.

امام جمعه آوج تلاش‌ها و رشادت‌های سربازان گمنام امام‌ عصر (عج) را در راستای تأمین امنیت، آرامش و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ستودنی خواند و تصریح کرد: سربازان فداکار امام‌ عصر (عج) تا به امروز با رشادت‌های خویش امنیت و آرامش را برای کشور به وجود آورده و امروز در اوج گمنامی نیک‌نام قرار گرفته‌اند.

همراهی‌ها و پا به پا آمدن‌های‌ سربازان مخلص و پا در رکاب حضرت بقیة‌الله‌ الاعظم (عج) تا به این زمان و این لحظه از عمر سراسر غیرت و جلال انقلاب اسلامی زیبنده‌ترین‌ها را برای انقلاب شهید‌ داده ایران به ارمغان آورده و آسایش امروز مرهون دلدادگانی است که گرچه گمنامند اما خوشنامی‌شان بیشتر در خاطره‌های تا به امروز باقی‌مانده است.

سربازان گمنام امام‌ عصر (عج) تا به امروز همواره یار و همراه انقلاب در پیچ‌ها و گردنه‌های هراس‌انگیز و صعب‌العبور بوده و با هوشیاری و چشمانی تیز‌بین خواب را بر ضد انقلاب، منافقان و برهم‌زنندگان امنیت جمهوری اسلامی به تنگ آورده و دست‌رنج آنان نیز بزرگترین هدیه یعنی آسایش و آرامش همگانی برای ملت بوده است.

نیمه شعبان را روز همین سربازان گمنام نام‌گذاری کردند ولی روزشان نیز همانند خودشان گمنام بود و ما هم نمی‌خواستیم دست در این خوشنامی گمنامی سربازان وزارت اطلاعات ببریم اما حوادث مصر، سوریه، بحرین، عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و حتی جنایت‌های روزانه در آمریکا تلنگری بود تا با خود بگوییم به راستی چه امنیتی در کشورمان برقرار است.

امنیتی که امروز قطعا حاصل خون شهداست و وارثان آنها نیز امروز در وزارت اطلاعات و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی از آن دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول