اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

تخصیص 55.5 میلیون لیتر نفت‌گاز به کشاورزی مازندران

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تخصیص بیش از 55.5 میلیون لیتر نفت‌گاز سهمیه بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

تخصیص 55.5 میلیون لیتر نفت‌گاز به کشاورزی مازندران

به خبرگزاری فارس از ساری به نقل از گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سیدمحمد جعفری افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر تخصیص 54 میلیون لیتر نفت‌‌گاز سهمیه بخش کشاورزی استان در سه ماهه اول امسال، 1.5 میلیون لیتر از استانداری مازندران جذب و به شهرستان‌ها تخصیص داده شد که متعاقب آن از طریق سامانه بین متقاضیان توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به اتصال خطوط اینترانت برای مدیریت جهاد کشاورزی بابل و امکان برقراری اتصال در شهرستان‌های بابلسر، قائمشهر و تنکابن در ماه‌های آینده گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران و مدیریت تخصصی سازمان و مدیریت آب و خاک، 150 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های حوادثی معرفی شده از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص نهایی اعتبار جهت اجرای پروژه‌ها بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

جعفری در ادامه صدور یک فقره پروانه بهره‌برداری دامی، یک فقره پروانه تاسیس دامی، هفت فقره مجوز توسعه صنایع، دو فقره تمدید مجوز توسعه صنایع، صدور 14 فقره مجوز تاسیس صنایع، مجوز تمدید 10 فقره تاسیس صنایع، صدور چهار فقره مجوز بهره‌برداری صنایع، صدور دو فقره مجوز تاسیس مکانیزاسیون و صدور یک فقره پروانه بهره‌برداری باغ سیاه‌ریشه را از جمله فعالیت‌های شاخص حوزه مدیریت صدور پروانه این معاونت برشمرد.

وی افزود: با پیگیری به عمل آمده 95 درصد کمک‌های فنی و اعتباری سال 90 تاکنون جذب و باقیمانده آن که مربوط به بانک نشا بوده که در دست اقدام است.

این مسئول در پایان از تهیه پیش‌نویس کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با همکاری معاونت‌ها و مدیریت‌های تخصصی و ارسال آن به معاونت برنامه‌ریزی استانداری خبر داد.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول