اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا

بوکسور قزوینی از دور رقابت‌ها کنار رفت

احسان سپهوندی بوکسور استان قزوین در جریان رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا، با شکست مقابل رقیبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بوکسور قزوینی از دور رقابت‌ها کنار رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احسان سپهوندی جوان قزوینی تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین گام خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در وزن 56 کیلوگرم رو در روی بوکسور ژاپنی قرار گرفت که در پایان مقابل این رقیب آسیای شرقی کاری از پیش نبرد و با شکست مقابل این حریف عملا فرصت حضور در ادامه این رقابت‌ها را از دست داد.

این بوکسور ارزنده قزوینی که نخستین حضور خود را به همراه تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا تجربه می‌کرد، با توجه به اینکه مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شد با نخستین شکست خود به نوعی از رینگ خداحافظی کرد تا عملا برای اثبات توانایی‌های خود یک سال دیگر انتظار بکشد.

سپهوندی گرچه نتوانست در حد انتظار خود و مربیان بوکس استان و حتی کشورمان بر روی رینگ مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شود و توانایی‌های خود را نشان دهد، اما به هر حال نباید از حضور ارزشمند این بوکسور قزوینی در ترکیب ثابت تیم ملی بوکس کشورمان غافل شد.

این بوکسور شایسته استان قزوین موفقیت خود را از رقابت‌های قهرمانی کشور آغاز کرد به نحوی که وی در این مسابقات موفق شد با شکست رقیبان عنوان نخست را تصاحب کند و به اردوی تیم ملی دعوت شود.

سپهوندی در جریان اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس کشورمان هم عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و در جریان رقابت‌های درون اردویی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تمامی رقیبان خود را شکست داد تا با شایستگی جواز حضور در ترکیب ثابت تیم بوکس کشورمان را به دست آورد و اعتماد مربیان و کادر فنی را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کند.

با توجه به امکانات محدود و ضعیف رشته بوکس در قزوین، همین که ورزشکاری در حد سپهوندی قد علم کرده و با ممارست و پشتکار خود و مربیان این رشته ورزشی توانسته است در ترکیب ثابت تیم ملی قرار بگیرد، اتفاق ارزشمندی است و به هر حال جا دارد که مسئولان ورزش استان حضور احسان سپهوندی را در رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا به فال نیک بگیرند و این ورزشکار را از حمایت‌های مادی و معنوی بی‌نصیب نگذارند.

گرچه نباید از نقش مهم و تأثیرگذار حمید عباسی رئیس هیئت بوکس استان هم به سادگی عبور کرد، زیرا عباسی حتی در کسوت مربیگری همواره تلاش داشته است تا بوکسورهای قزوینی بتوانند لیاقت خود را در رقابت‌های قهرمانی کشور و رقابت‌های درون اردویی تیم‌های ملی به کادر فنی نشان بدهند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول