اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

شهرک‌های خراسان شمالی آمادگی جذب سرمایه‌گذار از سایر استان‌هاست

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قابلیت جذب سرمایه‌گذاران صنعتی را از استان‌های دیگر کشور دارد.

شهرک‌های خراسان شمالی آمادگی جذب سرمایه‌گذار از سایر استان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمد رضا باقری طی نشستی با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران که با حضور، شرکت کنندگان در تور صنعتی ویژه خبرنگاران برگزار شد.

وی افزود: خراسان شمالی دارای ظرفیت‌‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری در خصوص راه اندازی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و صنایع پایین دستی فولاد و پتروشیمی است.

باقری با بیان اینکه این شهرک دارای بیش از 500 هکتار زمین قابل واگذاری است اظهار کرد: طی سفر مقام معظم رهبری منابع و تسهیلات خوبی برای استان جذب شده است که این اعتبارات به بانک‌های استان تزریق شده است و آماده اعطا به سرمایه‌گذاران است.

وی همچنین به امکانات زیرساختی شهرک‌های استان اشاره کرد و گفت: شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی با قرار داشتن در مجاورت فرودگاه، جاده‌های اصلی منتهی به کلان‌شهرها، مجاورت با صنایع بزرگ استان، نزدیکی به مرز زمینی باجگیران از موقعیت خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند.

باقری با اشاره به اینکه تولید محصولات زراعی و باغی یکی از نقاط برجسته این استان می‌باشد افزود: این درحالیست که این استان با کمبود جدی واحدهای فرآوری محصولات، بسته بندی و سردخانه مواجه است.

به گفته وی امسال از 100 قرار داد منعقد شده در شهرک‌های صنعتی این استان 44 قرار داد مربوط به سرمایه‌گذارهای غیربومی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این استان اندک است و ما نسبت به استان‌های دیگر بیشتر مشتاق حضور سرمایه‌گذارها در این استان هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران نیز در این نشست  گفت: اتاق بازرگانی استان مازندران آمادگی دارد در قالب تفاهم‌نامه‌های متعدد نسبت به معرفی متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی مازندران به استان خراسان شمالی اقدام کند.

غلامرضا عشریه افزود: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی لیستی از نیازمندی‌های خود برای سرمایه گذاری در این استان را به ما ارائه دهد.

به گزارش فارس، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خراسان شمالی به همت شرکت شهرک‌های صنعتی این استان، طی سه روز در قالب تور صنعتی از واحدهای صنعتی استان مازندران، منطقه ویژه امیرآباد و مناطق گردشگری مازندران بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول