اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی

نشانی پایگاه‌های فعال اهدای خون در ماه رمضان اعلام شد

سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی نشانی پایگاه‌های فعال اهدای خون در خراسان‌رضوی در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

نشانی پایگاه‌های فعال اهدای خون در ماه رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی، پایگاه‌های فعال اهدای خون در خراسان‌رضوی در ماه مبارک رمضان اعلام شد.

بنا بر این گزارش در همه ایام ماه مبارک حتی در روزهای تعطیل رسمی، تمام پایگاه‌های اهدای خون مشهد مقدس و شهرستان‌های قوچان، سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور و گناباد پس از افطار آماده پذیرش اهداکنندگان نیکوکار خون هستند.

در مشهد مقدس پایگاه‌های امام رضا (ع) واقع در خیابان دانشگاه، امید واقع در خیابان شیرازی، رضوی واقع در باب الرضا(ع) ورودی حرم مطهر، میلاد واقع در بلوار استقلال، شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی منطقه قاسم‌آباد و مهر واقع در بلوار ابوطالب هر شب پس از افطار از ساعت21:15 تا 1:15 بامداد فعالیت می‌کنند.

 سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی با تاکید بر به نیاز مبرم به تمام گروه‌های خونی و افت شدید ذخایر خونی خراسان‌رضوی از همه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) دعوت کرد تا با اهدای خون خویش در ایام ماه بندگی و طاعت حق تعالی، به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه روزه داری با اهدای خون منافات ندارد از تمام روزه داران واجد شرایط خواست تا پس از افطار در نخستین فرصت ممکن با حضور در پایگاه‌های اهدای خون به این امر خداپسندانه اهتمام ورزند.

 همچنین در این اطلاعیه آمده است فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در لیالی قدر متعاقبا به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/70003/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول