اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز:

تحقیق و پژوهش مهم‌ترین گام در جهت توسعه و پیشرفت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت و توسعه و دستیابی به اهداف مورد نظر انجام تحقیق و پژوهش است.

تحقیق و پژوهش مهم‌ترین گام در جهت توسعه و پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسن ناصری ظهر امروز در گردهمایی سرپرستان و دبیران کمیته‌های تحقیقات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در کرج اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین دانشجویان و استفاده از روش‌های تحقیقی یکی از مهم‌ترین مسیرهای رسیدن به موفقیت است.

وی ادامه داد: اگر امروز توانسته‌ایم به مرحله‌ای از توسعه و پیشرفت دست پیدا کنیم نتیجه تحقیقات و پژوهش‌هایی است که انجام داده‌ایم، لذا لازم است تا بسترهای این مهم بیش از گذشته در بین قشر دانشجو فراهم شود.

این مسئول با اشاره به نقش کمیته پژوهش‌های دانشجویی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های این کمیته‌ها ایجاد زمینه‌های تحقیق و پژوهش است تا افراد و به ویژه دانشجویان با در اختیار داشتن امکانات کامل پژوهشی بتوانند مسیر تحقیقاتی خود را طی کنند.

ناصری بیان داشت:  براساس آمارهای موجود هم‌اکنون 878 دانشجو در گرایش‌های مختلف در دانشکده‌های این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در این راستا مسئولان در این دانشکده‌ها با در اختیار گذاشتن تمامی امکانات آموزشی زمینه فعالیت این دانشجویان را فراهم کرده‌اند.

وی ارائه کتب مختلف در مخزن کتاب این دانشکده را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: دانشجویان با مراجعه به این مخزن می‌توانند از امکانات مکتوب نیز بهره‌مند شوند.

ناصری در ادامه سخنان خود به کتابخانه دانشکده بهداشت و پیرا پزشکی این استان اشاره کرد و اظهار داشت: این کتابخانه دارای 8 هزار جلد کتاب و 200 حلقه لوح فشرده است و همچنین هر دو مرکز به بانک اطلاعاتی کتاب متصل هستند.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول