اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

ارتقای گمرک شهرستان دیر از دفتر به اداره

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقای گمرک شهرستان دیر از دفتر به اداره شد.

ارتقای گمرک شهرستان دیر از دفتر به اداره

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارند و بخش عمده‌ای از درآمد کشور در این مناطق است.

وی افزود: برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان باید بیشتر و مؤثرتر کار کنیم و دولت باید در تمام شهرها و روستاهای این منطقه در راستای رضایتمندی مردم گام بردارد.

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت برقی کردن چاه‌های کشاورزی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات لازم برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی و محاسبه نرخ برق بر اساس تعرفه کشاورزی به کسانی که از آب شیرین کن استفاده می‌کنند و بیمه کردن کشاورزان حوزه انتخابیه از موارد مهم است که نباید نادیده گرفته شود.

احمدی تصریح کرد: افزایش ضریب فوق‌العاده بدی آب و هوا کارکنان دولت در حوزه انتخابیه به‌خاطر جبران آسیب‌های زیست محیطی نیز از دیگر مطالباتی است که باید مورد عنایت مسئولان ارشد قرار گیرد.

وی خواستار ارتقای گمرک شهرستان دیر از دفتر به اداره شد و گفت: تسریع در احداث دانشکده فنی و مهندسی شهرستان جم نیز از جمله مسایل مهم و مورد تاکید مردم و مسئولان منطقه است.

این نماینده مجلس یادآور شد: تسریع در احداث جاده وفاق (ولایت) بین شهرستان‌های دیر و کنگان که حلقه اتصال پارس شمالی و جنوبی است نیز از دیگر مطالبات بحق مردم منطقه است.

احمدی بیان کرد: اختصاص بودجه فرهنگی به کانون‌های مساجد، ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات با توجه به افزایش جمعیت در حوزه انتخابیه و نیاز جدی به کارهای فرهنگی از موارد مهمی است که پیگیری شده و در دستور کار قرار دارد.

این نماینده مجلس خواستار ایجاد شاخه‌ای از دانشگاه خلیج فارس مرتبط با نفت و گاز در شهرستان‌های کنگان، دیر و عسلویه شد و گفت: این امر مهم باید توسط مسئولان پیگیری شود.

احمدی افزود: برای رشد و پیشرفت استان و شهرستان‌های جنوبی باید تلاش بیشتری کنیم و مسئولان باید همواره در راستای احقاق حقوق مردم گام بردارند.

انتهای پیام/2451/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول