اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز خبر داد

کشف 10 هزار عدد انواع داروی غیرمجاز در استان البرز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از کشف 10 هزار عدد انواع داروهای تاریخ گذشته و غیرمجاز در بازدید از واحدهای صنفی عطاری‌ها در این استان خبر داد.

کشف 10 هزار عدد انواع داروی غیرمجاز در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حبیب‌الله صادقی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی واحدهای صنفی عطاری‌ها اکیپی از کارکنان اداره اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز همراه با نمایندگانی از شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اصناف از عطاری‌های سطح شهر بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدیدها بیش از 10 هزار عدد انواع داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته و تعداد زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی بدون مارک و نشان استاندارد کشف، ضبط و تحویل نماینده شبکه بهداشت شد.

صادقی اظهار داشت: در همین رابطه سه واحد عطاری اخطاریه پلمب دریافت کرد و یک واحد نیز پلمب شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز ضمن تاکید بر اجرای این گونه طرح‌ها و بازدید از صنوف مختلف در سطح استان به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف در آن‌ها از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و برخورد با صنوف متخلف اقدام شود.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول