اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس:

رفع مشکلات آب مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان از رئیس‌جمهور آینده است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: آب اصفهان به مشکلی جدی برای مردم این شهر و استان‌های هم‌جوار تبدیل شده است و دولت آینده باید برای رفع مشکلات این شهر در وهله نخست در راستای رسیدگی به این مشکل و مدیریت آب اصفهان تلاش کند.

رفع مشکلات آب مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان از رئیس‌جمهور آینده است

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سطح ملی مباحث اقتصادی به عنوان نخستین خواسته مردم از دولت آینده به شمار می‌رود که رفع این مشکلات تنها با روی کار آمدن کابینه‌ای قوی از افراد متخصص امکان‌پذیر است.

وی افزود: در این راستا کنترل تورم، نقدینگی، ارز، مقابله با رکود اقتصادی و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های مهمی است که دولت آینده باید در راستای آنها برنامه‌ریزی کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین انتظار مردم اصفهان از رئیس‌جمهور آینده تصریح کرد: رفع مشکل آب و مدیریت واحد حوضه آبریز زاینده‌رود به عنوان مهم‌ترین درخواست مردم اصفهان از آقای روحانی است.

وی ادامه داد: دولت آینده باید با اقتدار کامل مدیریت واحد را به این حوضه بازگرداند و با برنامه‌ریزی‌های صحیح اقداماتی را انجام بدهد که از یک سو آب همواره در رودخانه جاری باشد و از سوی دیگر مشکلات بخش‌های مختلف درگیر در این حوزه مانند آب شرب، صنعت، کشاورزی و فضای سبز رفع شود.

انتهای پیام/63008/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول