اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رقابتی یک‌روزه در مریوان

مریوان و سنندج قهرمان نونهالان و نوجوانان کونگ‌فو کردستان شدند

رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی پسران استان کردستان با حضور 190 ورزشکار برگزار شد و طی آن تیم‌های مریوان و سنندج در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

مریوان و سنندج قهرمان نونهالان و نوجوانان کونگ‌فو کردستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امسال مجموعه ورزشی زاگرس شهرستان مریوان، میزبان مسابقات رشته رزمی کونگ‌فو قهرمانی استان در بخش پسران و در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در 6 وزن انفرادی و رده‌بندی تیمی بود.

در این مسابقات که با حضور 190 کونگ‌فو‌کار از 6 شهرستان استان شامل سقز، بانه، دیواندره، قروه، مریوان و سنندج برگزار شد؛ در رده سنی نوجوانان و در بخش تیمی رقابت‌ها سنندج عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پس از این تیم ورزشکاران مریوان میزبان بازی‌ها نایب قهرمان مسابقات شدند و تیم قروه به عنوان سوم و مدال برنز قناعت کرد.

در بخش انفرادی رقابت‌های نوجوانان یاسر کرمی، واکار درخشانی، هیمن کریمی و زانیار فتاحی همگی از مریوان به ترتیب در اوزان 30-، 34-، 38- و 56+ کیلوگرم عناوین نخست و قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

همچنین در اوزان 32-، 36-، 41-، 44-، 47-، 50-، 53- و 56- کیلوگرم نیز قهرمانان همگی از یک شهرستان بودند که طی آن به ترتیب نیما فتحی، کیانوش صلواتی، افشین سبحانی، میثم ملائی، یاسین ناصری، شاهین نجفی، مبین تیشه و رامیار کرمی همگی از سنندج موفق به ایستادن بر سکوی نخست مسابقات شدند.

در رده سنی نونهالان و در بخش تیمی، تیم شهرستان مریوان قهرمان شد و شهرستان‌های سنندج و قروه جایگاه دوم و سوم رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز آرمین قاسمی، کژوان زندی، دانش صدری و محمد ایمان زندی همگی از سنندج به ترتیب در اوزان 22-، 28-، 30- و 46+ نشان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کردند.

در اوزان 24-، 26-، 35-، 38-، 41- و 44- هم کونگ‌فو کاران مریوانی به ترتیب فردین داوودی، دانیال آفتابی، خبات خوگر، کاوان پارسا، آروین بانوچ و جسیم مریدیان با غلبه بر سایر حریفان، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

ورزشکاران سایر شهرستان‌ها تنها در اوزان 32- و 46- کیلوگرم موفق به ایستادن بر سکوی نخست شدند که در وزن 32- کیلوگرم محمد طاها نقدی از قروه و در وزن 46- کیلوگرم ماجد حسینی از شهرستان بانه توانستند جایگاه نخست رقابت‌ها را تصاحب کنند.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول