اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 وزن

برترین مردان کونگ‌فو کار قم معرفی شدند

برترین مردان کونگ‌فو کار قم در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده در پیکارهای کونگ‌فو قهرمانی استان قم معرفی شدند.

برترین مردان کونگ‌فو کار قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر که گام‌های خوبی برای توسعه کونگ‌فو در استان قم برداشته شده است، کلاس‌های آموزشی به منظور افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با این رشته، استعدادیابی، برگزاری مسابقات استانی و همچنین اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور از جمله اقداماتی است که همگی زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم بوده‌اند.

حاصل تمام این اقدامات این بوده که در حال حاضر قم چهره‌های بسیار خوب و آینده‌داری در رشته کونگ‌فو دارد که در رقابت‌های قهرمانی کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و موجب افزایش اعتبار ورزش قم و به خصوص کونگ‌فو شده‌اند.

با تمام آنچه که در حال حاضر موجب شده تا به کونگ‌فو به عنوان یک رشته ورزشی مدال‌آور در آینده‌ای نزدیک نگاه شود، مسابقات کونگ‌فو به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهدای هفتم تیر در حالی در قم برگزار شد که این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و سرانجام پرونده این رقابت‌ها با معرفی برترین‌های رده سنی بزرگسالان بسته شد.

بزرگسالان شرکت‌کنندگان در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی استان قم در حالی به رقابت خود در این دوره پایان دادند که در وزن منهای 54 کیلوگرم علیرضا محمدی و حسین اسدی با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند که البته برنده این مسابقه محمدی بود و قهرمان شد تا اسدی و امیر نجات نیا به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کنند.

در وزن منهای 63 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها توحید ابراهیمی و داوود جهانبخش دیدار پایانی را به انجام رساندند که برنده این مسابقه ابراهیمی بود تا وی قهرمان شود، ضمن اینکه جهانبخش و محمدرضا عباسی به مقام‌های دوم و سوم نائل شدند.

در وزن منهای 68 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان کونگ فو قهرمانی استان قم عبدالله قره ولی و حیدر ایلی برگزار کننده مسابقه نهایی بودند که سرانجام قره ولی قهرمان شد و در این وزن ایلی و مهدی شیری در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در وزن منهای 73 کیلوگرم دیدار نهایی بین ابوالفضل مرادی و بهمن فامیل‌بیات به انجام رسید که فاتح این بازی مرادی بود و قهرمان شد، در این وزن بهمن فامیل‌بیات نایب قهرمانی را به دست آورد و وحید خلج به مقام سوم قناعت کرد.

در وزن منهای 83 کیلوگرم به ترتیب عباسعلی افشار و احمد عزتی قهرمان و نایب قهرمان شدند و در وزن به اضافه 88 کیلوگرم نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به روح‌الله افشارپور، احمد عقیقی و مجید میرزایی رسید تا این رقابت‌ها رسما خاتمه یابد.

انتهای پیام/78002/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول